Studia Podyplomowe Interim Management

Celem Studiów Podyplomowych Interim Management jest dostarczenie słuchaczom narzędzi, standardów oraz nowoczesnej wiedzy z dziedziny zarządzania przedsięwzięciami biznesowymi w formule Interim Management: projektowania i wdrażania rozwiązań rozwojowych, optymalizacyjnych i naprawczych w spółkach. 

Atuty kierunku
Grupa ludzi i gwiazdki ikona

WIEDZA I PRAKTYKA
– sprawdzeni, najlepsi wykładowcy i praktycy, w tym doświadczeni i aktywni zawodowo interim managerowie 
 

Świecąca żarówka na dłoni ikona

INTERDYSCYPLINARNE PODEJŚCIE
 – obszar zarządzania firmą, projektami, zmianą, budowy marki osobistej, marketingu i psychologii w biznesie
 

Okładka książki ikona

STUDIA PRZYPADKÓW 
– analiza przykładów z praktyki, praca w grupach, książki i bogate materiały dydaktyczne

 

Dlaczego warto?

  • Rozwój warsztatu managerskiego i wzrost efektywności w realizacji projektów managerskich w zakresie zarządzania czasowego (interim management).
  • Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania zmianą w organizacjach potwierdzone przez ekspertów; możliwość weryfikacji swojej wiedzy w trakcie egzaminu kończącego studia.
  • Praktyczne przygotowanie do pracy w charakterze Interim Managera, której najważniejszym aspektem jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu.
  • Potwierdzona przez ekspertów umiejętność samodzielnej realizacji czasowych, zdefiniowanych co do celu i zakresu, projektów zarządczych wewnątrz organizacji.
  • Przewaga konkurencyjna na rynku interim managerów, doradców i konsultantów biznesowych.
  • Wiarygodność zawodowa przekładająca się wprost na jakość pozyskiwanych zleceń oraz możliwość uzyskiwania wyższych stawek za realizowane projekty.
  • Cenny networking umożliwiający wejście na ścieżkę zawodową.
  • Nielimitowane konsultacje z wykładowcami, mentoring i praktyczna wiedza o specyfice rynku pracy.
  • Przewaga zajęć warsztatowych ze szczególnym naciskiem na praktyczną wiedzę.
  • Prace analityczne i projektowe prowadzone w małych grupach.
  • Realizacja projektów „interim management” została włączona do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. 
     

Czy dla mnie?

Adresaci Studiów Podyplomowych Interim Management to doświadczeni managerowie wyższego szczebla, którzy:

  • świadomie budują swoją markę eksperta lub chcą zacząć to robić profesjonalnie,
  • funkcjonują zawodowo w formule interim management albo rozważają zmianę swojej ścieżki zawodowej na pracę w formule interim management,
  • szukają zweryfikowanej, praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego pozyskiwania i prowadzenia projektów zarządczych o charakterze czasowym,
  • zarządzają różnego rodzaju projektami bądź portfelami projektów i chcą być skuteczniejsi w realizacji swoich zadań.
     

Program

I.    WPROWADZENIE DO INTERIM MANAGEMENT (20 godz.)

  • Istota interim management (16 godz.)
  • Etyka interim managera (4 godz.)
     

II.    ANALIZA JAKO ETAP PRZYGOTOWAWCZY PROJEKTU WDROŻENIOWEGO (48 godz.)

  • Analiza strategiczna. Analiza scenariuszy (16 godz.)
  • Analiza finansowa (8 godz.)
  • Umiejętność pracy ze wskaźnikami (tworzenie, wybór, ewaluacja biznesu) (4 godz.)
  • Diagnoza gotowości spółki do zmiany (4 godz.)
  • Modele biznesowe (16 godz.)
       

III.    ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI (28 godz.)

  • Klasyczne i zwinne metody zarządzania projektami, przydatne narzędzia (16 godz.)
  • Specyfika zarządzania projektami interim management (8 godz.)
  • Projekt warsztatowy (4)
     

IV.    WDROŻENIE ZMIAN  (24 godz.)

  • Programowanie i architektura wdrożenia (4 godz.)
  • Działania wdrożeniowe (8 godz.)
  • Wsparcie powdrożeniowe – metody utrwalania zmian (4 godz.)
  • Quick wins oraz nowoczesne narzędzia interim managera (4 godz.)
  • Projekt warsztatowy (4 godz.)

    
V.    PSYCHOLOGIA KONTAKTU I RELACJI BIZNESOWEJ (32 godz.)

  • Komunikacja w projektach interim management (8 godz.)
  • Zarządzanie zmianą i przełamywanie oporu (8 godz.)
  • Sztuka autoprezentacji (4 godz.)
  • Anatomia przywództwa i wywieranie wpływu w praktyce na jednostki, zespół, organizację (8 godz.)
  • Projekt warsztatowy (4 godz.)

  
VI.    BUDOWA MARKI OSOBISTEJ EKSPERTA I SPRZEDAŻ USŁUG INTERIM MANAGEMENT (24 godz.)

  • Budowa marki własnej / osobistej marki eksperta (8 godz.)
  • Inicjowanie projektu konsultingowego i sprzedaż usług interim management (8 godz.)
  • Praktyczne narzędzia i najlepsze praktyki (4 godz.)
  • Projekt warsztatowy (4 godz.)
        
    Razem: 176 godz.
    Razem: 32 punkty ECTS:
     

Kierownik studiów

dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
z-ca dyrektora
Instytut Zarządzania
Katedra Zarządzania Strategicznego

Absolwentka SGH oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych. Kierownik studiów podyplomowych realizowanych we współpracy z partnerami biznesowymi. Analityk w projektach biznesowych, w zakresie analiz rynkowych, doradztwa strategicznego oraz optymalizacji strukturalnej. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru zarządzania strategicznego (analiza strategiczna, budowanie strategii rozwoju i konkurencji) oraz w tematyce przekształceń strukturalnych przedsiębiorstw. Autorka licznych artykułów poświęconych tej problematyce.

Wykładowcy

Sylwester Gregorczyk zdjęcie
dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH

Kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego w Instytucie Zarządzania (Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie). Wykładowca (studia pierwszego i drugiego stopnia, podyplomowe oraz MBA). Doświadczony konsultat, członek zespołów eksperckich i autor ekspertyz dla biznesu (m.in. PWPW S.A., PEKAES S.A., Pekao Leasing, Adamed).

Jego zainteresowania naukowe obejmują problematykę zarządzania strategicznego, a w szczególności projektowania strategii, modeli biznesowych oraz wdrażania zmian strategicznych. Autor lub współautor wielu publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu. Autor i uczestnik wielu badań naukowych.
dr Albert Tomaszewski
Mariusz Lipski zdjęice
dr Mariusz Lipski

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, zatrudniony na stanowisku adiunkta w Zakładzie Zarządzania Ryzykiem w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji SGH. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach: Finanse i Bankowość oraz Stosunki Międzynarodowe. 

Wieloletni pracownik (na stanowiskach specjalistycznych oraz menadżerskich) największych banków w Polsce, specjalizujący się w ocenie ryzyka oraz projektów finansowania bankowego dla przedsiębiorstw. Autor lub współautor publikacji z zakresu finansów przedsiębiorstwa oraz bankowości korporacyjnej.
Renata Pajewska-Kwaśny zdjęcie
dr Renata Pajewska-Kwaśny

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Od początku swojej pracy naukowej związana ze Szkoła Główną Handlową w Warszawie, najpierw jako asystent w Katedrze Polityki Gospodarczej, następnie Zarządzania w Gospodarce, by od 1997 r. na stałe związać się z ubezpieczeniami oraz Katedrą Ryzyka i Ubezpieczeń, w której pracuje jako adiunkt.

Łączy pracę naukową z praktyką – przez kilka lat pracowała w Ministerstwie Finansów, gdzie zajmowała się m.in. martwymi kontami i polisami szwajcarskimi. W latach 2008–2012 i 2016–2020 pełniła funkcję prodziekana Studium Magisterskiego. Wykładowca z zakresu ubezpieczeń, finansów przedsiębiorstwa, prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Kierownik wielu studiów podyplomowych o tematyce finansowej. Autor i współautor publikacji z zakresu finansów przedsiębiorstwa, ubezpieczeń gospodarczych, w tym zwłaszcza ubezpieczeń zdrowotnych i ubezpieczeń katastroficznych.
mgr Krzysztof Ogonowski

Trener, konsultant i coach. Od 2012 roku pełni funkcję prezesa firmy doradczej BPI Polska. Zarządza w BPI częścią operacyjną firmy oraz odpowiada za dział Zarządzania Zmianą. Jako coach ICC zajmuje się rozwojem kadry menedżerskiej i zespołów, doradza zarządom polskich przedsiębiorstw, szefom projektów oraz szkoli zespoły projektowe. 

Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania zmianą i projektami. Jako pierwszy w Polsce zdobył licencję trenera globalnej organizacji PROSCI w dziedzinie Change Management. Jego niemal 15 letnie doświadczenie wywodzi się z licznych projektów obejmujących wdrożenie dużych zmian oraz transformację organizacyjną w największych firmach, m.in. z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, bankowości i branży mediowej. Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój globalnej organizacji Association of Change Management Professionals (ACMP) w Europie i w Polsce.

Piotr Wachowiak zdjęcie
dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH

Rektor SGH. Dyrektor Instytutu Zarządzania SGH. Profesor nadzwyczajny w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest sekretarzem Komitatu Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz studiach MBA-SGH (w 2015 r. otrzymał nagrodę dla jednego z najlepszych wykładowców).

Specjalizuje się w problematyce zarządzania zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zespołami projektowymi. Jest autorem lub współautorem około 90 publikacji na temat negocjacji, zarządzania ludźmi, pomiaru kapitału intelektualnego, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest redaktorem oraz współautorem jednej z pierwszych na polskim rynku wydawniczym monografii w całości poświęconej kierowaniu zespołem projektowym (P. Wachowiak, B. Grucza, S. Gregorczyk, K. Ogonek, Kierowanie zespołem projektowym, Difin, Warszawa 2004) oraz współredaktorem oraz współautorem monografii poświęconej prezentacjom bardzo przydatnej w pracy kierownika zespołu projektowego (Profesjonalna prezentacja. Teoria i praktyka, red. L. Jabłonowska, P. Wachowiak, S. Winch, Difin, Warszawa 2008). Zajmował stanowiska kierownicze w organizacjach samorządu terytorialnego. Najważniejszym z nich było stanowisko zastępcy dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członka zarządu. Był również Kanclerzem SGH oraz prodziekanem Kolegium Zarządzania i Finansów SGH i Prorektorem SGH ds. Nauki i Zarządzania. Uczestniczył w realizacji wielu projektów, jako członek zespołu projektowego oraz kierownik. Były to różnego rodzaju projekty realizowane w samorządzie terytorialnym, projekty edukacyjne oraz projekty inwestycyjne. Był również członkiem komitetów sterujących oraz ekspertem w projektach unijnych.
Monika Klonowska zdjęcie
mgr Monika Klonowska

Psycholog, trenerka, mediatorka, konsultantka. Prowadzi specjalistyczne szkolenia dla grup menedżerów i zespołów pracowniczych z zakresu zarządzania zespołami, pracy z grupą, rozwiązywania konfliktów, przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji oraz zarządzania różnorodnością. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, Collegium Civitas, Uniwersytetem Warszawskim, Akademią Teatralną w Warszawie, Akademią Sztuk Teatralnych w Krakowie.  Specjalizuje się w doradztwie kryzysowym w sytuacjach konfliktowych, wywołanych zmianami.

Współpracuje z grupami HRBP w wielu firmach. Współautorka kontentu do platformy e-learningowej z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji oraz programów szkoleniowych. Autorka webinarów („Puls Biznesu”), publikacji w projekcie www. rodzina-i-kariera.infor.pl/ oraz w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Ekspertka w dziedzinie komisji antymobbingowych oraz w zakresie przygotowywania i wdrażania polityk antymobbingowych w firmach i instytucjach. Wpisana do rejestru doradców CSR w PARP, sygnatariuszka Karty Różnorodności.
dr Tomasz Gigol

Adiunkt w Instytucie Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w praktyce biznesowej – członek zarządów spółek w sektorze prywatnym i publicznym. Konsultant liderów zarządzających w sytuacjach kryzysowych. Autor licznych publikacji naukowych poruszających tematykę etycznego przywództwa w przedsiębiorstwie oraz przywództwa w kryzysie.

Sławomir Winch zdjęcie
dr hab. Sławomir Winch, prof. SGH

Kierownik Zakładu Strategii Personalnych SGH. Jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadził szkolenia z zakresu negocjacji dla ponad stu przedsiębiorstw przemysłowo-handlowo-usługowych. Brał udział przy opracowywaniu ekspertyz z zakresu zarządzania dla szeregu polskich i zagranicznych firm.

Jest autorem programu negocjacji dla studiów podyplomowych SGH oraz koordynatorem kierunku HR Biznes Partner realizowanego na studiach II stopnie SGH, przewodniczy Radzie Programowej tego kierunku. Do jego głównych zainteresowań badawczo-naukowych należą: negocjacje, zarządzanie ludźmi, kultura organizacyjna, przywództwo. Jest autorem licznych publikacji, m.in. książki „Negocjacje – jednostka, organizacja, kultura” oraz „Substytuty przywództwa w przedsiębiorstwie”.
Piotr Lutek
mgr Piotr Lutek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Autor lub współautor kilkudziesięciu strategii marketingowych, strategii komunikacji marketingowej oraz planów marketingowych dla polskich przedsiębiorstw. Członek PTBRiO. Założyciel i Prezes Zarządu Synergia, współzałożyciel i partner w BlueFox.

Dotychczas zrealizował 7 projektów jako interim menadżer dla różnych profili przedsiębiorstw, poczynając od start-upów, aż po dojrzałe przedsiębiorstwa średniej wielkości z polskim rodowodem. Specjalizuje się w zarządzaniu marką i produktem, odkrywaniu szans rynkowych, budowaniu przewagi konkurencyjnej, kreowaniu wzrostu rynkowego i przejmowaniu kontroli nad rynkiem. Wybrana bibliografia: A. Gołoś, P. Lutek, Diagnoza stanu obecnego oraz perspektyw rozwoju przemysłów kreatywnych w województwie lubelskim, raport dziedzinowy projektu badawczego, Lublin 2012; M. Kowalski, P. Lutek, R. Maik, Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlassMax, „Zeszyty naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu” 2010, nr 154, s. 71–80; P. Lutek, A. Gołoś, Model przygotowania strategii marki miejsca, „Marketing i Rynek” 2010, nr 10, s. 17–24; P. Lutek, A. Szczepański, Mit programów lojalnościowych, [w:] Zarządzanie przedsiębiorstwem: ekonomia, prawo, kultura, etyka, Lublin 2002, s. 89–97; P. Lutek, Wartość firmy cz. 1, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, grudzień 2002, s. 50–52; P. Lutek, Wartość firmy cz. 2, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, styczeń–luty 2003, s. 48–49; P. Lutek, Jakość jako przywództwo rynkowe, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, listopad 2002, s. 54–55.
Jacek Pogorzelski
dr Jacek Pogorzelski

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Ukończył zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Certyfikowany neurobadacz. Były wykładowca programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty.

Prowadził zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis jako visiting professor. Prowadzi zajęcia z zakresu strategii marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Jest też trenerem szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu (ponad 10 tys. godzin szkoleniowych i warsztatowych). Karierę zawodową zaczynał w Corporate Identity (w strategii) i reklamie (w mediach). Były pracownik międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej (Bristol-Myers Squibb) jako brand i marketing manager. Zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 nowych produktów. Wybrana bibliografia: J. Pogorzelski, Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing, Lublin 2022; J. Pogorzelski, Managing Brands in 4D: Understanding Perceptual, Emotional, Social and Cultural Branding, Bingley 2018; J. Pogorzelski, Marka na cztery sposoby, Warszawa 2015; J. Pogorzelski, Mity marketingowe, Warszawa 2013; J. Pogorzelski, Praktyczny marketing miast i regionów, Warszawa 2012.; J. Pogorzelski, Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania, Gliwice 2011; J. Pogorzelski, (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku, Warszawa 2010; J. Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu, Warszawa 2007.
Katarzyna-Sobańska-Helman
dr Katarzyna Sobańska-Helman

Doktor ekonomii, strateg biznesowy, certyfikowany interim manager. Tytuł doktora uzyskała w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwentka Katedry Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Założycielka BeOnBoard Interim Management, partnerka strategiczna BlueFox sp. z o.o. Bogate doświadczenie biznesowe zdobyła podczas wieloletniej pracy w korporacjach mediowych oraz pracy projektowej jako Transformation Interim Manager.

Wspiera spółki rodzinne w procesach sukcesyjnych. Jest doświadczonym mentorem i mediatorem. Posiada całościowe spojrzenie na firmę ze wszystkimi aspektami jej działalności oraz silną orientację na rezultat na poziomie strategicznym i operacyjnym. Wybrana bibliografia: K. Sobańska-Helman, P. Sieradzan, Inwestycje private equity/venture capital, Warszawa 2013; K. Sobańska-Helman, Rola CEO w transformacji spółek, „CRN” 9/2022; K. Sobańska-Helman, The Added Value of Interim Management in a Family Business, „Warsaw Business Journal” 2/2023; K. Sobańska-Helman, Skalowanie biznesu przez partnerstwa strategiczne, [w:] Interim management w Polsce. Raport z badania zrealizowanego w 2022 roku, oprac. G. Sobiecki, Stowarzyszenie Interim Managers, Warszawa 2023; K. Sobańska-Helman, Interim management. Najwyższe stanowisko w firmie rodzinnej w obce ręce?, „Relacje. Magazyn Firm Rodzinnych” 51/2023.
Wioletta Mierzejewska
dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH

Absolwentka SGH oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych. Kierownik studiów podyplomowych realizowanych we współpracy z partnerami biznesowymi. Analityk w projektach biznesowych, w zakresie analiz rynkowych, doradztwa strategicznego oraz optymalizacji strukturalnej. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru zarządzania strategicznego (analiza strategiczna, budowanie strategii rozwoju i konkurencji) oraz w tematyce przekształceń strukturalnych przedsiębiorstw. Autorka licznych artykułów poświęconych tej problematyce.

„ ”

Rekrutacja

Trwa rekrutacja na 1. edycję studiów. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w październiku 2024 r.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia, 

    Dokument
  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunkami ukończenia studiów są:

  • aktywność na zajęciach
  •  indywidualny lub zespołowy projekt końcowy
  •  obrona projektu końcowego. 

Po spełnieniu wszystkich wymogów słuchacze otrzymają świadectwo ukończenia studiów wraz z odpisami.

Harmonogram

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele 8:00–15:00, raz lub dwa razy w miesiącu. 

I semestr:

  • 5–6 października 2024 r.
  • 26–27 października 2024 r.
  • 16–17 listopada 2024 r.
  • 7–8 grudnia 2024 r.
  • 11–12 stycznia 2025 r.

II semestr:

  • 1–2 lutego 2025 r.
  • 22–23 lutego 2025 r.
  • 15–16 marca 2025 r.
  • 12–13 kwietnia 2025 r.
  • 10–12 maja 2025 r.
  • 31 maja – 1 czerwca 2025 r.

czerwiec/lipiec 2025 r. – obrona projektu końcowego
 

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 12.500 zł.
Możliwe dwie raty: 
I rata: 9000 zł – płatna przy zapisie na studia, 
II rata: 3500 zł – płatna do 15 marca 2025 r. 
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć. 
Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów. 
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.

Kontakt

SEKRETARZ STUDIÓW
mgr Beata Chełstowska
tel.: +48 22 564 85 00
tel.: +48 501 710 900
e-mail: bczapl@sgh.waw.pl

KIEROWNIK STUDIÓW
dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
tel.: +48 22 564 85 00
e-mail: wjakub@sgh.waw.pl

ADRESY DO KORESPONDENCJI
Beata Chełstowska
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Beata Chełstowska
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania, 
ul. Kielecka 43, 02-530 Warszawa

ORGANIZATOR STUDIÓW
Kolegium Zarządzania i Finansów
Instytut Zarządzania, Katedra Zarządzania Strategicznego

Pliki do pobrania:
Dokument

REKRUTACJA TRWA

  • Zajęcia w uczelni
  • Spotkania odbywają się w soboty i niedziele 8:00–15:00, raz lub dwa razy w miesiącu. 
  • Opłata za całość studiów wynosi 12.500 zł (możliwe raty)
PARTNER
kierownik studiów podyplomowych
KIEROWNIK STUDIÓW

dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
tel.: +48 22 564 85 00
e-mail: wjakub@sgh.waw.pl

sekretarz studiów

mgr Beata Chełstowska
tel.: +48 22 564 85 00
tel.: +48 501 710 900
e-mail: bczapl@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe