-
Logowanie
-
Można korzystać z aplikacji pobranej na urządzenie lub wersji przeglądarkowej na stronie:
Logowanie do Outlook odbywa się za pomocą adresu mailowego SGH i hasła do konta. Należy wpisać pełny adres email w domenie tj. do loginu dodać:
- pracownicy i współpracownicy - @sgh.waw.pl
- studenci i słuchacze - @student.sgh.waw.pl
- doktoranci - @doktorant.sgh.waw.pl
- absolwenci – @absolwent.sgh.waw.pl
-
Gdzie znaleźć aplikację Outlook
-
Aplikację webową i pliki instalacyjne można znaleźć po zalogowaniu do strony:
Ikona aplikacji webowej będzie znajdowała się po lewej stronie. Pliki instalacyjne aplikacji Outlook wraz z pakietem Office można pobrać zgodnie z informacjami na stronie:
-
Instrukcje konfiguracji klienta pocztowego Outlook
-
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ OUTLOOK
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ OUTLOOK Z POZIOMU PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH Z SYSTEMEM ANDROID
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ NA URZĄDZENIU MOBILNYM Z SYSTEMEM iOS
Dane konfiguracyjne poczty o365 dla urządzeń mobilnych i programów poczty elektronicznej SGH
Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych
Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury
bud. Biblioteki, pok. 1
ul. Rakowiecka 22B
02-521 Warszawa
e-mail: zwri@sgh.waw.pl lub helpdesk@sgh.waw.pl (do kontaktu z adresu w domenie sgh.waw.pl)