Studia Podyplomowe Organizacja Pozamiejskiego Publicznego Transportu Zbiorowego

Studia Podyplomowe Organizacja Pozamiejskiego Publicznego Transportu Zbiorowego to pierwsze w Polsce studia podyplomowe dla menedżerów i specjalistów w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenach miejsko-wiejskich i w regionach.

Atuty kierunku
Rozmowa wiele osób ikona

Kompleksowy program – kwestie prawne, perspektywa pasażera oraz kompetencje menedżerskie, kolej i autobusy

mówca na tle ekranu ikona

Doświadczona kadra – wyłącznie wykładowcy z doświadczeniem w transporcie publicznym lub samorządzie

Ekran komputera ikona

Przyjazne dojeżdżającym – w większości przypadków wybór między uczestnictwem na miejscu i zdalnym, zajęcia od 10:00

Dlaczego warto?

  • Pierwsze w Polsce studia ukierunkowane na organizację publicznego transportu zbiorowego poza miastami, stworzone zwłaszcza z myślą o pracownikach samorządów wojewódzkich, powiatowych i gminnych, związków powiatowo-gminnych i międzygminnych, a także operatorów.
  • Stawiamy na dogłębne rozumienie potrzeb transportowych mieszkańców obszarów pozamiejskich, a także wiedzę z zakresu marketingu, finansów i techniki – stąd na naszych studiach wykładają nie tylko menedżerowie i prawnicy, ale również dziennikarze, inżynierowie i marketingowcy.
  • Odpowiedni nacisk jest położony na podstawy formalno-prawne funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego – w tym porozumienia między jednostkami samorządu terytorialnego, wybór formy prawnej organizatora, zakontraktowanie operatora, uchwalenie regulaminu przewozów i taryfy itp. Uczymy również napisania wniosków do FRPA.
  • Wiedza to nie wszystko, trzeba umieć przekonać do swoich racji i zorganizować projekt. Dlatego w programie zawarliśmy treści z zakresu negocjacji, finansów i zarządzania projektami, konieczne przy organizacji systemów publicznego transportu zbiorowego. Zajęcia te również prowadzą osoby z doświadczeniem w sektorze transportu lub samorządu, pochodzące z różnych regionów Polski.
  • Program studiów obejmuje kwestie transportu autobusowego oraz kolejowego – w tym kwestie związane z alternatywnymi źródłami napędów, wyborem i kontraktowaniem nośników energii oraz ustawą o elektromobilności.
  • Studia organizowane są w formule hybrydowej – wszystkie zajęcia są w budynkach SGH i można w nich uczestniczyć na miejscu. Odbywają się one w soboty i niedziele w godzinach 10:00–17.00, co drugi tydzień, co umożliwia dojazdy z innych miast. W większości zajęć można również uczestniczyć zdalnie (na niektórych zajęciach, w szczególności warsztatowych, obowiązkowa jest obecność na miejscu).
  • Na koniec studiów każdy uczestnik przygotowuje i broni pracę w formie prezentacji, dotyczącą wybranej przez siebie praktyk w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego poza miastami, w Polsce lub zagranicą. Pracę można przygotowywać samodzielnie lub w parze. Należy również zaliczyć przekrojowe egzaminy z całości wiedzy (otwarte pytania o charakterze praktycznym) i wykazać się obecnością na co najmniej 70% zajęć.
  • Pierwsza edycja studiów będzie się odbywać w okresie kwiecień – grudzień 2024 r. (z przerwą w lipcu i sierpniu), z możliwością obrony pracy w 2024 r. lub 2025 r.
     

Czy dla mnie?

Studia Podyplomowe Organizacja Pozamiejskiego Publicznego Transportu Zbiorowego, przeznaczone są między innymi dla:

  • kadry organizatorów międzywojewódzkich, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i powiatowo-gminnych przewozów pasażerskich;
  • pracowników spółek samorządowych, operatorów publicznego transportu zbiorowego;
  • doradców i dziennikarzy specjalizujących się w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego;
  • firm świadczących usługi na rzecz publicznego transportu zbiorowego;
  • pracowników komunikacji miejskiej rozważających zmianę formuły prawnej działalności, w celu pozyskania środków FRPA i dopłat do ulg ustawowych lub integrację z innymi rodzajami publicznego transportu zbiorowego;
  • kadry organów administracji rządowej, odpowiedzialnej za wspieranie pozamiejskiego publicznego transportu zbiorowego;
  • osób chcących podjąć pracę w jednym z powyższych obszarów.

Rekomendacje

Walka z wykluczeniem transportowym to ogromne wyzwanie dla Polski. Nasze studia wychodzą naprzeciw temu problemowi. Tworząc program nowych studiów postawiliśmy na kompleksowość. To nie jest prosty kurs dotyczący przepisów, chociaż wśród wykładowców jest czworo prawników, a w programie – trzy dni koniecznej wiedzy o podstawach prawnych. Przede wszystkim jednak chcemy nauczyć jak skutecznie przyciągać pasażerów, przekonywać decydentów oraz zarządzać projektem, czyli w skrócie – jak efektywnie wydawać środki publiczne.

dr hab. Michał Wolański, prof. SGH
kierownik Podyplomowych Studiów Organizacja Pozamiejskiego Publicznego Transportu Zbiorowego

Program

Wykład inauguracyjny (2 godz.)

Uwarunkowania prawne funkcjonowania PTZ (24 godz.)

Technika i rynek transportu autobusowego (8 godz.)

Technika i rynek transportu kolejowego (16 godz.)

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa transportowego (12 godz.)

Źródła finansowania PTZ (8 godz.)

Infrastruktura PTZ (8 godz.)

Planowanie sieci i organizacja przewozów (28 godz.)

Trening negocjacyjny (16 godz.)

Zarządzanie projektami i zespołem (24 godz.)

Zarządzanie marketingowe (10 godz.)

Seminarium (4 godz.)

Razem 160 godz.

Kierownik studiów

dr hab. Michał Wolański, prof. SGH

Pracownik Instytutu Infrastruktury, Transportu i Mobilności SGH, specjalista w zakresie transportu pasażerskiego, twórca m.in. studiów podyplomowych Zarządzanie w transporcie kolejowym. Przebywał na stypendiach w University of Leeds, Institute for Transport Studies oraz University of Sydney, Institute of Transport and Logistics Studies, zaś w trakcie studiów – na Wydziale Business Engineering Westfälische Hochschule. Współzałożyciel start-up’u Koleo oraz firmy doradczej Wolański sp. z o.o. Współtworzył system komunikacji gminnej w Końskich. Współpracownik Banku Światowego, Związku Miast Polskich i Związku Powiatów Polskich, a także Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej i Ministerstwa Infrastruktury. W wolnych chwilach prowadzi autobus komunikacji miejskiej, co dostarcza mu wielu cennych, niedostępnych w inny sposób obserwacji.

Wykładowcy

studia podyplomowe wykładowca
dr hab. inż. Piotr Gołębiowski

Doktor habilitowany nauk technicznych. Adiunkt badawczo–dydaktyczny na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej w Zakładzie Inżynierii Systemów Transportowych i Logistyki. Specjalizuje się w zagadnieniach organizacji i techniki ruchu kolejowego, organizacji przewozów pasażerskich, modelowania systemów i procesów transportowych oraz oceny ryzyka w transporcie kolejowym. Jego działalność naukową i dydaktyczną charakteryzuje łączenie teorii i praktyki.

Był autorem wielu artykułów naukowych i publikacji dotyczących w/w obszarów badawczych. Brał udział w projektach naukowych (m.in. w opracowywaniu systemu automatycznego prowadzenia pociągu rmCBTC) oraz w pracach na rzecz przemysłu (m.in. dla Metra Warszawskiego, Metroprojektu, Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach czy Orlenu). W wolnych chwilach – jak kilku innych naszych wykładowców – prowadzi autobus miejski.
wykładowca studia podyplomowe
dr hab. Bartosz Grucza, prof. SGH

Kierownik Katedry Badań nad Infrastrukturą i Mobilnością, Instytutu Infrastruktury, Transportu i Mobilności Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Członek Rady ds. spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych. W latach 2013–2016 kanclerz SGH, w latach 2006–2008 kanclerz Akademii Medycznej w Warszawie i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Sprawdzony i lubiany wykładowca m.in. na studiach Zarządzanie w transporcie kolejowym SGH.
wykładowca studia podyplomowe
dr Jakub Majewski

Doktor nauk humanistycznych ze specjalizacją z zakresu polityki transportowej, aktualnie zatrudniony na Uniwersytecie Warszawskim w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG). Zawodowo związany z planowaniem przestrzennym i rynkiem kolejowym. Od 2001 r. specjalista w Mazowieckim Biurze Planowania Regionalnego i prezes Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei.

Następnie członek zarządów i rad nadzorczych przewoźników kolejowych – w tym m.in. PKP Przewozy Regionalne, Warszawskiej Kolei Dojazdowej, Szybkiej Kolei Miejskiej. W latach 2009–10 prezes Kolei Mazowieckich, a następnie menedżer w PL.2012 odpowiedzialny za inwestycje infrastrukturalne przed UEFA Euro 2012. Od 2012 wiceprezes Urzędu Transportu Kolejowego, a od 2014 Prezes Fundacji „Pro Kolej”.Sprawdzony i lubiany wykładowca m.in. na studiach Zarządzanie w transporcie kolejowym SGH. Licencjonowany maszynista kolejowy i jednocześnie branżowy komentator prasowy i telewizyjny.
wykładowca studia podyplomowe
dr Anna Szymańska

Radca prawny (od 2010 r.) w OIRP Warszawa oraz Partner w warszawskim biurze Kancelarii prawnej Dentons, Zespół Prawa Zamówień Publicznych i Kontraktów Rządowych. Członek Rady Zamówień Publicznych przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz członek i współzałożycielka Stowarzyszenia Prawa Zamówień Publicznych.

Wieloletnia wykładowczyni Podyplomowego Studium Zamówień Publicznych na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Łódzkim oraz w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Autorka licznych publikacji, w tym artykułów naukowych oraz Komentarza do zamówień sektorowych (2011 oraz 2022). Od 2005 r. specjalizuje się w zamówieniach publicznych, a także PPP, koncesjach na roboty budowlane i usługi, prawie handlowym i cywilnym, w tym prawie kontraktowym. Branże: transport, infrastruktura i budownictwo, obronność i bezpieczeństwo, energetyka, gospodarka odpadami, life science, IT.
wykładowca studia podyplomowe
Jakub Burdziński

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Szkoły Głównej Handlowej. Menedżer w branży transportu publicznego specjalizujący się w zagadnieniach związanych z rynkiem przewozów autobusowych. Obecnie kieruje oddziałem międzynarodowego przedsiębiorstwa realizującym przewozy przy wykorzystaniu 54 pojazdów w ramach Warszawskiego Transportu Publicznego.

W przeszłości przygotowywał i wdrażał projekty biznesowe w transporcie drogowym i kolejowym o wartości od kilkuset tysięcy do miliarda złotych. W ramach swojej działalności zajmował się również między innymi przygotowaniem do udziału w postępowaniach na udzielenie zamówienia publicznego, zamówieniami i wdrożeniami autobusów na potrzeby świadczenia usług w transporcie zbiorowym, projektowaniem rozwiązań infrastrukturalnych umożliwiających realizację przewozów oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w transporcie. W wolnych chwilach – jak kilku innych naszych wykładowców – prowadzi autobus miejski.
wykładowca studia podyplomowe
Łukasz Dąbrówka

Specjalista w zakresie współpracy samorządowej z doświadczeniem w pracy m.in. w Związku Miast Polskim oraz u przewoźnika autobusowego. Certyfikowany trener HRD BP, facylitator APMG, coach, mediator. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w zakresie negocjacji, efektywności menedżerskiej, komunikacji oraz rozwiązywania konfliktów. Od 12 lat pracuje jako ekspert w Związku Miast Polskich, koncentrując się na współpracy między samorządowej i partnerstwach.

Aktywnie uczestniczy w pracach nad Zrównoważonymi Planami Mobilności Miejskiej (SUMP) i konsultacjach w obszarze rozwoju strategicznego zarządzania miast. Jego pasje to technologia, neuropsychologia, żeglarstwo, narciarstwo. Sprawdzony i lubiany wykładowca m.in. na studiach Zarządzanie w transporcie kolejowym SGH.
wykładowca studia podyplomowe
Olga Gitkiewicz

Reporterka, felietonistka miesięcznika „Znak”, socjolożka pracy. Współpracuje z Instytutem Reportażu, wykłada w Polskiej Szkole Reportażu, tutoruje projekt Polska Stories portalu Gazeta.pl. Nominowana do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za Reportaż Literacki, Nagrody Literackiej Nike i Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej za książkę „Nie hańbi” (2017) o polskim rynku pracy.

Reportaż o dostępności transportu publicznego w Polsce „Nie zdążę” (2019) został nagrodzony tytułem Reporterska Książka Roku Grand Press, a biograficzny esej „Krahelska. Krahelskie” (2021) był nominowany do Warszawskiej Nagrody Literackiej.
wykladowca studia podyplomowe
Marcin Gromadzki

Ekonomista, od 1991 r. projektant gdyńskiej komunikacji miejskiej, a od 1992 r. także rzecznik prasowy w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni. W latach 1994–2010 prowadzący działalność dydaktyczną m.in. na Uniwersytecie Gdańskim – w zakresie przedmiotów związanych z ekonomiką komunikacji miejskiej lub badaniami marketingowymi w transporcie.

Od 2008 r. prowadzi działalność gospodarczą pn. Marcin Gromadzki Public Transport Consulting, której główną sferą aktywności jest opracowywanie koncepcji optymalizacji eksploatacyjno–ekonomicznej sieci transportu publicznego, na podstawie przeprowadzonych wcześniej kompleksowych badań popytu lub (i) preferencji i zachowań komunikacyjnych użytkowników tego transportu lub też szerzej – mieszkańców danego obszaru. W 2006 r. (mając 34 lata), Marcin Gromadzki został odznaczony orderem „Zasłużony dla komunikacji miejskiej”, stając się najmłodszą w historii osobą wyróżnioną tym odznaczeniem.
wykładowca studia podyplomowe
Grzegorz König

Prawnik z wykształcenia, menedżer w transporcie publicznym, obecnie kontroler finansowy w międzynarodowej grupie energetycznej. Studiował prawo (Uniwersytet Gdański, Yeditepe Universitesi w Stambule) oraz finanse i rachunkowość (Szkoła Główna Handlowa). Przez wiele lat pracował w PKS Gdynia (wcześniej PKS Wejherowo), zaczynając od m.in. zarządzania kontraktem z miastem Gdańskiem, zaś dochodząc do stanowiska prezesa zarządu spółki.

Przygotowuje również analizy i opinie z zakresu publicznego transportu zbiorowego. Doświadczenie zdobywał również w grupie Jeronimo Martins (właściciel marki Biedronka), gdzie przez ponad trzy lata pracował w centrali spółki w Lizbonie. W wolnych chwilach prowadzi autobus komunikacji miejskiej.
wykładowca studia podyplomowe
Grzegorz Kubalski

Prawnik, ekspert w zakresie zarządzania publicznego w samorządzie terytorialnym, czynny samorządowiec. Ekspert samorządowy związany od roku 2008 ze Związkiem Powiatów Polskich, obecnie Zastępca Dyrektora Biura tej organizacji. Regularnie uczestniczy w pracach Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego oraz w pracach parlamentarnych.

Udzielał wsparcia eksperckiego m.in. Kancelarii Prezydenta RP, Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji, Głównemu Urzędowi Statystycznemu i Małopolskiej Szkole Administracji Publicznej. Członek Grupy Doradców THINKTANK. Uczestniczył w pracach nad alertami samorządowymi Open Eyes Economy Summit, współautor komentarzy do ustaw, autor artykułów naukowych. W samach swojej działalności samorządowej był m.in. Przewodniczącym Rady Powiatu Legionowskiego i Wójtem Gminy Jabłonna. Obecnie członek Zarządu Powiatu Legionowskiego.
Krzysztof Mech

Zastępca dyrektora departamentu gospodarki niskoemisyjnej w Ministerstwie Rozwoju i Technologii. W przeszłości pracował również w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów gdzie wspierał pracę Prezesa Rady Ministrów w koordynacji działań administracji rządowej, głównie w sektorze energetycznym.

Posiada także doświadczenie w doradztwie biznesowym dla sektora paliwowo–energetycznego zdobyte w jednej z wiodących globalnych firm doradczych. Z wykształcenia inżynier gazownictwa (AGH), magister zarządzania finansami przedsiębiorstwa (SGH), z dyplomem MBA w zakresie zarządzania polityką klimatyczną i energetyczną.
wykładowca studia podyplomowe
Mariola Oleszyńska

Radca prawny, specjalizująca się w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Praktyk z wieloletnim  doświadczeniem w dziedzinie prawa transportu zbiorowego nabytym w związku z obsługą prawną operatorów pasażerskich przewozów drogowych i kolejowych.

Do czerwca 2023 r. związana z Grupą Arriva, czołowym dostawcą usług transportu pasażerskiego w Europie. Obecnie  na stanowisku Dyrektora Działu Prawnego jednego z prywatnych operatorów transportu drogowego należącego do Grupy Mutares.
Krzysztof Zienkiewicz

Dziennikarz radiowy, samorządowiec, specjalista z zakresu regionalnego i miejskiego transportu zbiorowego. Z tematyką transportową związany od roku 2000 r., jako dziennikarz radiowy przybliżał mieszkańcom regionu tematykę związaną z komunikacje miejska i regionalną. W latach 2004–2008 pełnił funkcję rzecznika prasowego MPK Olsztyn.

Od 2010 r. pracownik samorządowy odpowiedzialny za transport zbiorowy w gminie Dywity. Swoim merytorycznym wsparciem służył również innym lokalnym samorządom z terenu województwa warmińsko – mazurskiego zaszczepiając wśród decydentów ideę rozwoju i inwestowania w transport zbiorowy.  Od 2021 r. – główny specjalista ds. transportu zbiorowego przy Powiatowej Służbie Drogowej w Olsztynie odpowiedzialnej za Powiatową Komunikację Zbiorową na terenie Powiatu Olsztyńskiego.
Mateusz Zaremba

Strateg marketingowy z doświadczeniem w pracy w międzynarodowych koncernach w Warszawie, Londynie, Genewie i Moskwie, a także w polskich firmach rodzinnych. Entuzjasta zrównoważonej mobilności.

Doświadczony wykładowca i trener. Wspierał polskie samorządy w tworzeniu planów zrównoważonej mobilności miejskiej – zwłaszcza w zakresie definiowania wyzwań. Sprawdzony i lubiany wykładowca m.in. na studiach Zarządzanie w transporcie kolejowym SGH.
„ ”

Informacje techniczne

Zajęcia hybrydowe będą organizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS.

POBIERZ APLIKACJĘ MICROSOFT TEAMS

Aplikacja jest bezpłatna dla słuchaczy studiów podyplomowych SGH. Logowanie do aplikacji odbywa się za pośrednictwem kont SGH, które zostają nadane po przyjęciu na studia.  Dla całej edycji zostanie stworzony jeden zespół, aby słuchacze mogli utrzymywać ze sobą kontakt. Każde zajęcia będą prowadzone w zespole. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące zajęć (materiały, zadania, dyskusja) będą w jednym miejscu i będzie można do nich wracać podczas trwania studiów. 

Potrzebne będą: komputer stacjonarny, laptop lub urządzenie mobilne (tablet, smartfon) z systemami operacyjnymi iOS i Android, ewentualnie słuchawki (np. od smartfona, które zawierają wbudowany mikrofon) – poprawiają jakość słuchania wykładu i wypowiedzi słuchaczy podczas dyskusji. 

Jeśli mają Państwo jakieś wątpliwości dotyczące możliwości studiowania online, to zapraszamy na próbne zajęcia! W tym celu prosimy o kontakt z sekretarzem studiów.

Rekrutacja

Rekrutacja trwa.

2. edycja studiów zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025.

Zajęcia trwają od 21 września 2024 r.  do 04 października 2025 r.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia, 

    Dokument
  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach (co najmniej 70% zajęć), zaliczenie przekrojowych, praktycznych egzaminów z całości wiedzy i przygotowanie pod opieką promotorów z grona wykładowców SGH pracy końcowej związanej merytorycznie z profilem studiów. Praca ma charakter prezentacji i dotyczy opisu wybranej dobrej praktyki z zakresu organizacji pozamiejskiego transportu publicznego.

Harmonogram

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w godzinach: 10:00–17:00 – nie częściej niż co 2 tygodnie.

Planowane terminy zjazdów w nadchodzącej 2. edycji studiów:

  • 21–22.09.2024 r.
  • 12–13.10.2024 r.
  • 26–27.10.2024 r.
  • 16–17.11.2024 r.
  • 29–30.11.2024 r.
  • 11–12.01.2025 r.
  • 22–23.02.2025 r.
  • 08–09.03.2025 r.
  • 22–23.03.2025 r.
  • 24–25.05.2025 r.
  • 07–08.05.2025 r.
  • 28.06.2025 r. – I termin obrony pracy
  • 20.09.2025 r. – II termin obrony pracy
  • 04.10.2025 r. – Zakończenie studiów


Planowane terminy zjazdów 1. edycji studiów:

  • 20–21.04.2024 r.
  • 11–12.05.2024 r.
  • 25–26.05.2024 r.
  • 15–16.06.2024 r.
  • 29–30.06.2024 r.
  • 14–15.09.2024 r.
  • 28–29.09.2024 r.
  • 12–13.10.2024 r.
  • 26–27.10.2024 r.
  • 16–17.11.2024 r.
  • 30.11-01.12.2024 r. – Zjazd zapasowy, egzaminy

I termin obron: 25.01.2025
II termin obron: 01.03.2025

Przewidywany termin zakończenia studiów, to 29.03.2025 r.

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 7400 zł.

Możliwość wpłaty w dwóch ratach:
I rata – 4000 zł – płatna przy zapisie,
II rata – 3400 zł – płatna do 30 stycznia 2025 r.

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć (w tym online). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.

Kontakt

Sekretarz studiów
mgr Katarzyna Uljasz–Rawa
tel.: +48 22 564 73 14
tel.: +48 885 835 351
e-mail: kasiara@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr hab. Michał Wolański, prof. SGH
e-mail: michal.wolanski@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Zarządzania i Finansów
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Zarządzania i Finansów
Instytut Infrastruktury, Transportu i Mobilności

Pliki do pobrania:
Dokument
  • Studia hybrydowe.
  • Spotkania odbywają się w soboty i niedziele 10:00–17:00, nie częściej niż co 2 tygodnie.
  • Opłata za całość studiów: 7400 zł (możliwe raty).
kierownik studia podyplomowe
Kierownik studiów

dr hab. Michał Wolański, prof. SGH
e-mail: michal.wolanski@sgh.waw.pl

Sekretarz studiów

mgr Katarzyna Uljasz–Rawa
tel.: +48 22 564 73 14
tel.: +48 885 835 351
e-mail: kasiara@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe