Studia Podyplomowe Akademia Profesjonalnego Coacha

Studia Podyplomowe Akademia Profesjonalnego Coacha umożliwiają kompleksowe poznanie procesu coachingowego i pozyskanie bardzo praktycznej wiedzy niezbędnej lub przydatnej praktycznie na każdym stanowisku pracy, w którym kluczowy jest kontakt z ludźmi. 

Atuty kierunku
Certyfikat rulon ikona

Praktyczne kompetencje – studia ułatwiają spełnienie wymagań na drodze do akredytacji ICF

Lista z zaznaczonymi wyborami ikona

Rzetelna wiedza – studia spełniają najostrzejsze wymagania potwierdzone statusem ACTP

mówca na tle ekranu ikona

Kompetentna kadra – wieloletni praktycy coachingu z biznesowym doświadczeniem

Dlaczego warto?

  • Dzięki konkretnemu programowi studia umożliwiają kompleksowe poznanie procesu coachingowego i pozyskanie bardzo praktycznej wiedzy. 
  • Spełniają przy tym najostrzejsze wymagania dla programów kształcenia zawodowego coachów – część programu posiada status ACTP (Accredited Coach Training Program). 
  • Dzięki akredytacji programu w International Coach Federation (największego i najbardziej prestiżowego stowarzyszenia zawodowego coachów) umożliwiają uproszczoną procedurę egzaminacyjną dla coachów. 
  • Ponadto umożliwiają spełnić wymagane kryteria na drodze do uzyskania akredytacji ICF na poziomie ACC, czyli 60 godzin edukacyjnych oraz 7 godzin mentor coachingu (3 indywidualne godziny poza programem studiów rekomendowane do uzupełnienia). 
  • Ukończenie studiów wiąże się z uzyskaniem podwójnego dyplomu – zarówno świadectwa SGH, jak i certyfikatu Coachwise S.A.

Czy dla mnie?

Studia Podyplomowe Akademia Profesjonalnego Coacha skierowane są do osób pracujących z ludźmi, w szczególności do:

  • coachów, psychologów, trenerów, pedagogów, lektorów, 
  • menedżerów, konsultantów, freelancerów, przedstawicieli handlowych, pracowników obsługi klienta,
  • osób prowadzących własne działalności gospodarcze i wielu innych.

Program

​Program obejmuje 180 godzin zajęć oraz dodatkowe godziny mentorcoachingu.

Część zajęć może odbywać się online.

Program składa się z następujących bloków:

  • Coaching – zajęcia integracyjno – wyrównawcze 
  • Zasady profesjonalnego coachingu w tym: aspekty psychologiczne, coaching a inne profesje i inne ciekawe zagadnienia,
  • Budowanie profesjonalnego procesu coachingowego zgodnie z metodyką Coachwise

Metodyka CoachWise™ to zaprojektowana na potrzeby biznesu metodyka, wspierająca osiąganie celów poprzez zrównoważone odkrywanie i wykorzystywanie zasobów osobistych i organizacyjnych. Obejmuje wiedzę dotyczącą prowadzenia indywidualnych i grupowych programów coachingowych i mentoringowych oraz systemowego wdrażania coachingu i mentoringu w organizacjach poprzez integrowanie go z procesami biznesowymi. Jakość i profesjonalizm programów szkoleniowych opartych na metodyce CoachWise™ zostały potwierdzone akredytacją International Coaching Federation. Obecnie akredytację na tym poziomie posiada około 140 programów na świecie.

  • Odmiany coachingu w tym miedzy innymi: Mindsonar, coaching systemowy, coaching talentów, coaching bizensowy, coaching sprzedaży, podejście coachingowe do zarządzania i inne aktualne trendy w coachingu.

Na życzenie zainteresowanych przesyłamy pełny program z obsadą i godzinami.

Kierownik studiów

dr hab. Joanna Żukowska, prof. SGH
kierownik
Zakład Przedsiębiorczości i Otoczenia Biznesu

Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha oraz Studiów Podyplomowych Profesjonalny Menedżer Niepublicznej Placówki Edukacyjnej. Koordynator merytoryczny programu Global Biznes Practicum w ramach SGH-MBA. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications.

Wieloletni akredytowany coach ICF. Odbyła staże na Uniwersytecie w Bolonii i na Uniwersytecie Fordham w Nowym Jorku. Prowadziła wykłady w Toulouse Business School, ISCAP Porto, Vilnius Business School, Turku School of Economics, ISCTE Lisbon, Budapest Business School, Chulalongkorn University, Universita Bicocca di Milano, Universita di Firenze. Wchodziła w skład zespołu ekspertów realizujących projekty strategicznego HR i coachingu między innymi w Totalizatorze Sportowym, Leroy Merlin, Raiffeisen Leasing, Santander, Eurocash, Novartis, Bosch Siemens, EBM Polska, Urząd Miasta Warszawa, Urząd Miasta Piekary Śląskie, Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza, Future Processing, SNG, Enkev Polska i innych.
Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu personelem, coachingu, komunikacji marketingowej, kreowaniu relacji z klientem. Autorka licznych publikacji naukowych z wyżej wymienionych tematów.

Wykładowcy

Bartosz Berendt
Bartosz Berendt

Coach akredytowany (MCC) przez International Coach Federation (ICF), coach i superwizor akredytowany przez Izbę Coachingu, akredytowany team coach (Advanced Certification in Team Coaching ICF), obecny prezes Izby Coachingu, prezes zarządu polskiego oddziału ICF w kadencji 2011–2012 oraz członek Zespołu ds. Psychologii Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Prowadzi coaching indywidualny i zespołowy dla liderów, i zespołów wdrażających zmiany w organizacji. Pracuje w wyczynowym sporcie, wspierając zawodników i drużyny w realizacji celów sportowych i pozasportowych. Oferuje superwizję dla coachów i superwizorów coachingu. Posiada doświadczenie w realizacji projektów pociągających za sobą strategiczne zmiany, obejmujące między innymi z tworzenie i wdrażanie strategii firmy, implementację systemów informatycznych, zmianę struktury organizacyjnej, restrukturyzację i optymalizację procesów, zdobyte między innymi podczas 10-cioletniej współpracy z firmą konsultingową. Jest współtwórcą przywódczych programów rozwojowych, prowadzi warsztaty, supewizje i mentorcoaching dla doświadczonych coachów. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie kształcenia coachów i akredytacji programów szkoleniowych. Prowadził zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Poznaniu, Sopocie i Katowicach, Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. Od 2015 roku jest wykładowca studiów podyplomowych z coachingu w Szkole Głównej Handlowej, a od 2016 w ramach studiów podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim dzieli się swoją praktyką związaną zastosowaniem coachingu w sporcie. W swojej karierze zawodowej sprawował funkcje kierownicze i dyrektorskie, pełnił rolę członka Rady Nadzorczej w spółce akcyjnej. Wspólnie z żoną prowadzi Equante – Fundację Nowych Możliwości. Okres od 2006 roku to rozwój własnej praktyki coachingowej, w ramach której zrealizował ponad 5000 godzin coachingu, kilkadziesiąt warsztatów oraz prowadził wiele prelekcji i wykładów, a okres od 2013 roku to rozwój marki oferującej kompleksowe usługi coachingu dla organizacji. Coachingu uczył się u najbardziej doświadczonych polskich coachów, a swoją wiedzę pogłębiał na warsztatach międzynarodowych coachów takich jak Robert Dilts, Richard Bolstad, Sarah Peyton, Stephen Gilligan, Frank Farelly, Nick Kemp, John Wittington, Lionel Stapley, John Scherer, Amy Barnes, Kare Landfald, Miki Kashtan, Amy i Arnold Mindel. Regularnie poddaje swoją pracę superwizji. Liczba godzin poświęconych edukacji i własnemu rozwojowi w obszarze coachingu przekracza 2000. Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych, Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiach Psychologii Sportu Pozytywnego w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Realizował projekty między innymi dla takich firm, jak WSiP, PL.2012, T–Mobile, PZU, Mercedes, BZ WBK, Nordea, RedMobile, WOW!, Polpharma, Teva, Isobar, Polkomtel, SsangYong, Isuzu, Nutricia, Aon, Alfa Logis, Sas, Universal, CBRE, Jones Lang LaSalle, BRE Bank, mBank, Polbank EFG, Konfederacja Lewiatan, Play, Orange, Cyfrowy Polsat, Exatel (Tel–Energo), Attention Marketing, Compress, Tetra System Polska, Teka, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Agora, Amnesty, Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Michał Grzanka

Coach i trener CoachWise™. Doświadczenie coachingowe: 1400 godzin coachingu indywidualnego oraz grupowego (w tym 1000 godzin dla biznesu). 18-letnie doświadczenie zawodowe zdobywane w sektorze informatycznym, handlu zagranicznego, w branży spożywczej oraz w usługach doradczych z zakresu zarządzania personelem. Jest doświadczonym sprzedawcą, menedżerem i trenerem, który czerpie z tych doświadczeń w pracy coachingowej.

Przez wiele lat był związany z rekrutacją, szkoleniami, wdrażaniem i monitorowaniem efektywności pracowników – głównie w obszarze sił sprzedaży międzynarodowych korporacji i małych lokalnych przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi treningi, cykle coachingowe i superwizyjne – specjalizuje się w strukturach sprzedaży, ale od 2014 roku prowadzi również programy rozwojowe z umiejętności coachingowych.
Joanna Baranowska
Joanna Baranowska

International Senior Coach & Trainer CoachWise™ , ICF PCC Coach. Coach – akredytowany w International Coach Federation – na poziomie Proffessional Certified Coach z wieloletnim doświadczeniem w biznesie. Przez dziesięć lat zdobywała doświadczenie w branży farmaceutycznej. Posiada duże doświadczenie w dziale sprzedaży, marketingu i HR. Obsługiwała dział sprzedaży jako trener i coach wewnętrzny.

Od 2007 roku związana z profesjonalną akademią coachingu CoachWise S.A. Członek Rady Nadzorczej CoachWise S.A od 2010 roku. Posiada ponad 2000 godzin pracy z klientem indywidualnym, głównie w biznesie. Jest w trakcie przygotowania do certyfikacji na poziomie Master Certified CoachObecnie pracuje z dyrektorami oddziałów i departamentów, dyrektorami sprzedaży, zarządami firm. Pracuje również z zespołami, np. zarządami w obszarze przechodzenia przez zmianę, konfliktu, metodami coachingu grupowego i facylitacji. Zdobyła certyfikaty kilku amerykańskich Instytucji Coachingowych – Future Achievement International, USA (Budapeszt 2004) – w dziedzinie Personal Leadership, Personal Life Coach; Coach Training Institute (CTI), USA (Warszawa 2006), Coching Prowokatywny (F.Farelli – 2007), CoachWise, USA, Warszawa 2008, Coaching Relacji ORSC Fundamentals, USA (Warszawa, 2009), Conflict Coaching by Synergy (Kanada 2012), CoachWise Proficiency 2012 i 2015 r. Metodyka KepnerandFurier – 2016 r. Ma przyjemność dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na Podyplomowych Studiach Coachingu i Mentoringu, na Uniwersytecie Łódzkim oraz Polskim Uniwersytecie na Uchodźctwie w Londynie.
Dawid Wawrzyniak
Dawid Wawrzyniak

International Senior Coach & Trainer CoachWise™ , ICF PCC Coach. Absolwent renomowanych szkół coachingowych (CTI, CoachWise). Wykładowca akademicki coachingu i mentoringu oraz praktyk z doświadczeniem ponad 1400 godzin coachingu indywidualnego, w tym ponad 500 h Executive coaching, 300 h coachingu sprzedaży. Certyfikowany trener psychometrycznego narzędzia Right Path.

Posiada 15-letnie doświadczenia w kierowaniu zespołami oraz projektami. Projektuje i prowadzi różnorodne programy rozwojowe, szkoleniowe, coachingowe i mentoringowe dla managerów różnych poziomów organizacyjnych. Specjalizuje się w takich obszarach jak: przywództwo, strategia, zmiana, konflikty, komunikacja, innowacyjność, podejmowanie trudnych decyzji, przygotowywanie managerów do objęcia nowej roli w organizacji lub zespole. Jest także menedżerem, mówcą konferencyjnym oraz mentorem dla młodych przedsiębiorców. Aktywnie zaangażowany w społeczne projekty m.in.: Szkoła Milionerów, Business is for you – coaching and mentoring, first step to own company, Spadochron, Youth Business Poland, za co otrzymał osobiste podziękowania z rąk Księcia Karola.
Ewa Zięcina
Ewa Zięcina

International Senior Coach & Trainer CoachWise™, ICF PCC Coach. Posiada ponad 2500 godzin coaching. Jest doświadczonym coachem i doradcą, który pracuje z wyższą kadrą zarządzającą głównie w zakresie wspierania organizacji w budowaniu wysokiej efektywności i przewagi konkurencyjnej. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 roku, w tym coachingiem prawie od 15 lat.

Ewa jest inspiratorem, projektantem i strategiem w planowaniu rozwiązań dla klientów. Tworzy i nadzoruje prowadzone projekty, programy szkoleniowe i sama je prowadzi. Jako superwizor i mentor coach wspiera zarówno młodych, jak i doświadczonych coachów w rozwijaniu ich umiejętności i przygotowywaniu ich do kolejnych etapów akredytacji coachingowej. Specjalizuje się w takich obszarach jak: przywództwo, jakość komunikacji i relacji, zarządzanie emocjami emocjami, równowaga między ukierunkowaniem na zadania i ludzi. Posiada doświadczenie pracy z klientami z różnych branż, między innymi: finansowej, medialnej, telekomunikacyjnej, produkcyjnej.
Agnieszka Inglik

International Senior Coach & Trainer CoachWise™ , ICF PCC Coach. W CoachWise S.A. wspiera rozwój klientów w roli coacha, konsultanta i trenera prowadzącego programów szkoleniowych CoachWise™. Posiada ponad 1500 godzin coachingu indywidualnego i grupowego. Specjalizuje się w: Executive coaching, Business coaching.

Pracowała z liderami branży finansowej, medialnej, a także z przedstawicielami środowisk twórczych, medycyny oraz sportu. W pracy z klientami stosuje metodykę CoachWise™ oraz co-active coaching. Odpowiada także za zarządzanie zespołem coachów uczestniczących w poszczególnych projektach. Posiada doświadczenie w doradztwie personalnym na wielu poziomach: od pełnego procesu rekrutacyjnego, przez development i szkolenia, po audyt. Obszary specjalizacji coachingowej obejmują: przywództwo, zarządzanie zmianą, innowacyjność, rozwój zawodowy, ukierunkowanie kariery, osobista transformacja wewnętrzna i zewnętrzna, przygotowywanie managerów do objęcia nowej roli w organizacji lub zespole.
Mikołaj Pindelski zdjęcie
dr hab. Mikołaj Pindelski, prof. SGH

Specjalizuje się w realizacji strategii, zarządzaniu operacyjnym, zarządzaniu sprzedażą (w tym coachingu sprzedaży i coachingu obserwacji), systemami saas w sprzedaży, komercjalizacją produktów i usług oraz innowacji. Trener, ekspert, doradca i kierownik projektów biznesowych w tym zakresie. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą, adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania.

Partner w firmie outsourcingu i doradztwa IMMOQEE. Autor licznych publikacji i wykładowca m.in. w Institute of Management Technology Indie i Nottingham Trent University UK, Tel Aviv University Izrael.
wykladowca studia podyplomowe
dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH

Jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego (w tym coachingu), badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations. Jest on także kierownikiem programu MBA-SGH (program Executive MBA w SGH, jeden z dwóch najlepszych programów MBA w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według rankingu Eduniversal z 2015 roku) oraz kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

Jest uznanym wykładowcą, m.in. wielokrotnie znajdował się w gronie najlepszych wykładowców SGH w ocenie studentów (ranking TOP10), jest laureatem nagrody dla najlepszych wykładowców programu MBA-SGH. Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma 18 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO – United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Alcon, Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów i kształtowania umiejętności przywódczych oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów. Od 20 lat prowadzi także szkolenia związane z rozwijaniem kompetencji autoprezentacyjnych i przygotowaniem wystąpień publicznych, coachingu. Szkolił w tym zakresie wielu menedżerów, działaczy politycznych i samorządowych.
Beata Chmielewiec
dr Beata Chmielewiec

Wieloletni pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wykładowca, szkoleniowiec, prelegent konferencji naukowych i branżowych, autorka wielu publikacji z zakresu HRM, a wcześniej także praktyk gospodarczy (samodzielny specjalista ds. kadr i płac). Specjalizuje się w obszarze inwestycji w kapitał ludzki, zarówno na poziomie państwa, jak i na poziomie organizacji. Aktualnie pełni funkcję kierownika Studiów Podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji.

Marek Laszuk
dr Marek Laszuk

Od ponad 15 lat wykładowca, konsultant oraz praktyk gospodarczy. Z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych w obszarzach: zarządzania zmianą, intraprzedsiebiorczości oraz finansów. Obecnie adiunkt w Instytucie Przedsiębiorstwa. Zajmuje się kreatywnością, przedsiębiorczością i startupami.

Dagmara Kołodziejczyk
Dagmara Kołodziejczyk

Od 10 lat pracuje coachingowo z kobietami, menedżerami i zespołami średnich i dużych, polskich i międzynarodowych, przedsiębiorstw m.in. z branży budowlanej, FMCG, farmaceutycznej, finansowej, medycznej. Wspiera we wzmacnianiu pewności siebie i poczucia własnej wartości, w budowaniu efektywnych relacji opartych na zaufaniu i odpowiedzialności. Pomaga w doskonaleniu kompetencji przywódczych, proinnowacyjnych, w rozwijaniu umiejętności współpracy, skutecznego, otwartego komunikowania się, zarządzania konfliktem i emocjami.

Zespołom pomaga w uzyskiwaniu efektu synergii w realizowaniu celów zespołowych i biznesowych poprzez skuteczną komunikację i wykorzystywanie indywidualnych zasobów. Od kilkunastu lat prowadzi warsztaty w zakresie przywództwa, kompetencji menedżerskich i osobistych. Pełni rolę konsultanta w projektach z zakresu ZZL, w rozwoju kultury organizacyjnej opartej na wartościach i innowacyjności. W pracy wykorzystuje własne doświadczenie menedżerskie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz wiedzę psychologiczną, ekonomiczną i z zakresu zarządzania. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi wspierając młodych ludzi i kobiety w podnoszeniu jakości własnego życia. Magister psychologii. Doktorantka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Certyfikowany Coach ICC. Certyfikowany coach Analytic-Network coaching. Konsultant MindSonar. Akredytowany coach Izby Coachingu w Polsce. Autorka publikacji na temat coachingu, innowacyjności i systemowości w biznesie. Pracowała m.in. dla: Takeda, Hortex, Auchan, Real, AXA, Panasonic, Topex Group, Jacobs Gibb, Warbud, Promat TOP, Mardom, KCR, BGK, Smurfit Kappa, Grupa NSG. W życiu zawodowym i osobistym ważne są dla niej relacje oparte na otwartości i byciu sobą oraz pasja i radość wkładana we wszystko co się robi. Jest mamą dwójki dzieci, kocha książki i uwielbia uczyć się nowych rzeczy.
Maciej Bennewicz
Maciej Bennewicz

Dyrektor programowy Instytutu Kognitywistyki, kształci zawodowych coachów, mentorów i tutorów. Menedżer, coach, pisarz, socjolog. Twórca programu coachingowego akredytowanego European Quality Award przez European Mentoring and Coaching Council realizowanego w Bennewicz Instytut Kognitywistyki. Twórca programu mentoringowego kształcącego zawodowych mentorów zgodnie z kodem etycznym EMCC. Coach superwizor akredytowany przez Izbę Coachingu.

Prowadził zajęcia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, na Uniwersytecie Warszawskim, na Akademii Leona Koźmińskiego, w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie i wielu innych uczelniach polskich. W latach 2009 – 2012 był prezesem EMCC Poland (European Mentoring and Coaching Council). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży szkoleń skierowanych do biznesu oraz 25 letnie doświadczenie w pracy z ludźmi w różnych nurtach terapii i rozwoju osobistego. Realizował i koordynował projekty szkoleniowe dla instytucji państwowych i rządowych, prowadził szkolenia i sesje coachingowe dla firm działających w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, wydawniczej, farmaceutycznej, paliwowej, spożywczej. Współtwórca i prowadzący cykl programów edukacyjnych dla młodzieży pt. „Ja”, emitowanych w TVP-1 w latach 97–99. Twórca i koordynator programu edukacji dla dorosłych „Animacje”, realizowanego w Ośrodku „Komorów” w latach 93–97. Psychoterapeuta indywidualny i grupowy w latach 1989–2000. Autor książek: „Coaching czyli restauracja osobowości”, „Coaching czyli przebudzacz neuronów”, „Zyskaj na kryzysie”, „Coaching Tao”, podręcznika „Coaching i mentoring w praktyce”, „Miłość toksyczna, miłość dojrzała – Coaching relacji”, „Seks trujący, seks doskonały – Coaching relacji”, „Rozmowy z Karolcią czyli coaching przy herbacie”, „Coaching na Wyspach Szczęśliwych”, „kryZYSK, czyli 99 mil do portu”, „Sto map do celu”, „Życie na Ziemi poradnik dla Kosmitów”, „Bogactwo i szczęście”, „Coaching kreatywność zabawa”, „Coaching – tajemniczy dar kosmitów dla ludzkości”, „Zabić coacha czyli o miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce” oraz powieści „Prawda jest hipnozą”, „Wszystkie kobiety don Hułana”, „Przerażające oddziaływania na odległość”. 
Piotr Barański
Piotr Barański

Regularnie improwizuje na scenie od 2010 roku. Uczył się improwizacji scenicznej w Annoyance Theater oraz iO Theatre w Chicago, warszawskiej Szkole Impro oraz na licznych szkoleniach w Polsce i na świecie. Pracuje jako trener oraz coach. Specjalizuje się w pobudzaniu kreatywności i osobistej ekspresji, budowaniu i integrowaniu zespołów, polepszaniu komunikacji międzyludzkiej oraz coachingu prowokatywnym, którego uczył się od ojca tego stylu – Franka Farrelly’ego oraz od innych największych autorytetów w tej dziedzinie na świecie: Noni Höfner, Nicka Kempa, Jeroena Steka i Jaapa Hollandera.

Od 2000 roku współpracuje z agencjami reklamowymi i firmami będąc copywriterem. Jest anglistą, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Dariusz Danilewicz zdjęcie
dr Dariusz Danilewicz

Doktor nauk ekonomicznych z dziedziny zarządzania, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Podyplomowego Studium Doskonalenia Pedagogicznego (SGH). Adiunkt w Instytucie Kapitału Ludzkiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalista z zakresu zarządzania w instytucjach komercyjnych i administracji publicznej.

Działalność naukowo-badawcza, szkoleniowa i konsultingowa, koordynator i ekspert w licznych projektach w następujących obszarach: efektywne zarządzanie organizacją, zarządzania zmianami, zarządzanie kapitałem ludzkim, edukacja ekonomiczna, zagadnienia rynku pracy, rozwój kompetencji osobistych, w szczególności kształtowanie postaw przedsiębiorczych. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji i artykułów naukowych z zakresu zarządzania, w szczególności zarządzania kapitałem ludzkim. Wykładowca na kilku studiach podyplomowych. Kierownik Podyplomowego Studium Doradztwo Edukacyjno-Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching (SGH).
wykładowca SGH
dr hab. Dariusz Turek, prof. SGH

Z wykształcenia jest psychologiem, filozofem i ekonomistą. Zatrudniony jest na stanowisku Profesora w Instytucie Przedsiębiorstwa, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Specjalizuje się w problematyce zachowań organizacyjnych, zarzadzania zasobami ludzkimi i etyce behawioralnej.

Uczestniczył w kilkunastu krajowych i międzynarodowych projektach badawczych. Jest również autorem kilkudziesięciu ekspertyz dla instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor ponad 80 artykułów naukowych, a także czterech monografii. Stażysta Northeastern Illinois University w Chicago. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i doktoranckich. Pracę naukową łączy z doradztwem i szkoleniami dla kadry menedżerskiej.
Tomasz Pilewicz
dr Tomasz Pilewicz, MBA

Adiunkt w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w SGH w Warszawie. W pracy naukowej oraz zawodowej zajmuje się inteligentnymi organizacjami i przedsiębiorczością technologiczną. Doświadczenie zawodowe zdobywał w organizacjach takich jak Philips, PwC, NCBiR, PARP, ARP. Absolwent SGH, Wiedeńskiego Uniwersytetu Ekonomii i Biznesu i Politechniki Wiedeńskiej.

„Studia dały mi wiedzę, inspirację, wartościowe znajomości oraz usprawnienie warsztatu coacha. Do tego otrzymałam ofertę dobrze płatnej pracy. Moja ogólna ocena jest bardzo pozytywna.”
Diana Baranowska, absolwentka 1. edycji studiów
„Studia były dla mnie doświadczeniem, które zmieniło moje życie.”
Anna Chochół, absolwentka 1. edycji studiów

Informacje techniczne

Zajęcia online będą organizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS.

POBIERZ APLIKACJĘ MICROSOFT TEAMS

Aplikacja jest bezpłatna dla słuchaczy studiów podyplomowych SGH. Logowanie do aplikacji odbywa się za pośrednictwem kont SGH, które zostają nadane po przyjęciu na studia.  Dla całej edycji zostanie stworzony jeden zespół, aby słuchacze mogli utrzymywać ze sobą kontakt. Każde zajęcia będą prowadzone na osobnym kanale. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące zajęć (materiały, zadania, dyskusja) będą w jednym miejscu i będzie można do nich wracać podczas trwania studiów. 

Potrzebne będą: komputer stacjonarny, laptop oraz urządzenia mobilne (tablet, smartfon) z systemami operacyjnymi iOS i Android, ewentualnie słuchawki (np. od smartfona, które zawierają wbudowany mikrofon) – poprawiają jakość słuchania wykładu i wypowiedzi słuchaczy podczas dyskusji (w przypadku braku mikrofonu, dyskusja może być prowadzona na czacie). 

Rekrutacja

Trwa rekrutacja na 8. edycję studiów. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2024 r.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia,
  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

​Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:

  • obecność na zajęciach (min. 75%),
  • przedstawienie i obrona pracy dyplomowej,
  • przeprowadzenie 10h sesji coachingowych wraz z przedstawieniem raportu z procesu,
  • przeprowadzenie w parze publicznie mini sesji coachingowej.

Harmonogram

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w piątki 17:15–20:25 i soboty 9:30–18:30.

Planowane terminy dla 8. edycji.

Semestr I

  • 18–19.10.2024
  • 15–16.11.2024
  • 29–30.11.2024
  • 13–14.12.2024
  • 10–11.01.2025
  • 24–25.01.2025

Opłaty

​Opłata za całość studiów wynosi 9000 zł  (możliwe raty). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów. 

Studia Podyplomowe Akademia Profesjonalnego Coacha zostały opublikowane w BUR PARP pod numerem 2023/10/16/15499/1996537.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia. 

Kontakt

Sekretarz studiów
Agnieszka Kiersnowska
tel.: +48 22 564 92 26
e-mail: akiersn@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr hab. Joanna Żukowska, prof. SGH
tel.: +48 513 152 172
e-mail: jzukow@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Przedsiębiorstwa
ul. Madalińskiego 6/8 pok. 106
02-513 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Instytut Przedsiębiorstwa

Pliki do pobrania:
Dokument

rekrutacja trwa!

  • Zajęcia w uczelni.
  • Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w piątki 17:15–20:25 i soboty 9:30–18:30.
  • Opłata za całość studiów: 9000 zł (możliwe raty).
PARTNER
Joanna Żukowska kierownik studiów podyplomowych SGH zdjęcie
Kierownik studiów

dr hab. Joanna Żukowska, prof. SGH
tel.: +48 513 152 172
e-mail: jzukow@sgh.waw.pl

Sekretarz studiów

Agnieszka Kiersnowska
tel.: +48 22 564 92 26
e-mail: akiersn@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe