Władze i skład osobowy Katedry Rynku, Marketingu i Jakości

Pracownicy naukowo-dydaktyczni:

Kierownik katedry
dr hab. Radosław Baran, prof. SGH

Profesor uczelni w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Pełni różne funkcje organizacyjne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Swoje zainteresowania naukowe i dydaktyczne koncentruje wokół zagadnień związanych z marketingiem. W pracy naukowej zajmuje się przede wszystkim problematyką kształtowania i oddziaływania instrumentów marketingu, a także skutecznością i efektywnością marketingu. Jest autorem wielu publikacji naukowych i wystąpień na konferencjach.

dr hab. Paweł Pietrasieński, prof. SGH

Paweł Pietrasieński jest profesorem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości oraz Pełnomocnikiem Rektora ds. współpracy ze Stanem Nevada. Współkieruje częścią Triple Helix projektu „Mazowsze Akceleratorem Globalnych Przedsiębiorstw” w ramach Konsorcjum Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i SGH, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) w ramach grantu GOSPOSTRATEG III.

zdjęcie profilowe PP
Adiunkt
dr Joanna Karwowska

Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości. Specjalizuje się w zagadnieniach strategii produktu i marki, komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem opakowania i jego projektowania jako elementu produktu oraz kwestii ochrony środowiska naturalnego. Prowadzi również badania nad praktycznymi uwarunkowaniami wchodzenia polskich przedsiębiorstw (w tym startupów), produktów i marek na rynki zagraniczne. Prowadzi także zajęcia z zakresu wzornictwa i historii projektowania.

Adiunkt
dr Beata Marciniak

Adiunkt w Katedrze Marketingu, Rynku i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Stypendystka Uniwersytetu im. Georga Augusta w Getyndze. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik i wykładowca Podyplomowych Studiów Marketingu i Strategii Marketingowych Szkoły Głównej Handlowej.

Adiunkt
dr Andrzej Pawluk

Adiunkt w Katedrze Marketingu, Rynku i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwent Politechniki Lubelskiej oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej, uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu na podstawie rozprawy na temat postaw pracowników wobec systemów zarządzania wynikami pracy (2016).

Główne obszary zainteresowań badawczych dra inż. Andrzeja Pawluka dotyczą: systemowego zarządzania jakością, doskonałości operacyjnej przedsiębiorstw, Lean Management, metodologii Six Sigma oraz rozwoju nowych produktów (NPD).

Adiunkt
dr Wojciech Trzebiński
zdjęcie profilowe WT
Adiunktka
dr Beata Żelazko

Adiunktka w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Sieci Badaczy Przedsiębiorstw Rodzinnych FaBeRNET. W latach 2015-2022 koncentrowała uwagę na zjawisku przedsiębiorczości rodzinnej. Zajmowała się tworzeniem i upowszechnianiem wiedzy o biznesie rodzinnym, a także konsultingiem dla rodzinnych podmiotów gospodarczych w obszarze zarządzania strategicznego i wdrażania innowacji.

Sekretariat: Hanna Rydz

.