Konferencje i seminaria Instytutu Zarządzania

Instytut Zarządzania organizuje co 2 lata konferencję naukową poświęconą zagadnieniom związanym z zarządzaniem przedsiębiorstwem, od 2014 roku organizowane jest cykliczne sympozjum naukowe pt. Współczesne problemy zarządzania, a od 2021 roku cykl webinariów pt. Dyskusje o zarządzaniu. Dodatkowo Instytut realizuje także inne konferencje naukowe poświęcone m.in. zagadnieniom związanym z konsumpcją, zarządzaniem projektami, biznesem międzynarodowym. Trzykrotnie organizowaliśmy również Szkołę Letnią Zarządzania.
X Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Przedsiębiorstwo bezpieczne” 25-26 maja 2026r.  

Zagadnienia związane z bezpieczeństwem przedsiębiorstwa nabrały znaczenia wraz z przejściem od turbulencji do superburzliwości otoczenia. Niektóre megatrendy utraciły aktualność, a pojawiły się nowe zjawiska. Takie jak wojny militarne, ryzyko wojny handlowej i celnej. Można zauważyć wpływy polityki na gospodarkę i zarządzanie, a także deglobalizację, deekologizację, symptomy odchodzenia od DEI na rzecz merytokracji. Coraz większym wyzwaniem jest również problem cyberbezpieczeństwa. W obszarze HR i postaw pracowników, zwłaszcza z najmłodszych pokoleń, można zauważyć zmiany postaw młodych pracowników i ich oczekiwań co do rynku pracy. AI również stanowi nie tylko szansę, ale i zagrożenie związane z utratą kontroli nad informacjami wrażliwymi oraz dehumanizacją organizacyjną. Wszystkie te zagadnienia powodują, że bezpieczeństwo przedsiębiorstwa stanowi wyzwanie dla teoretyków i praktyków zarządzania.

TEMATYKA KONFERENCJI

Tematyka konferencji będzie skoncentrowana wokół problematyki budowania przedsiębiorstwa bezpiecznego w złożonych warunkach funkcjonowania biznesu. Tematyka konferencji obejmuje zarówno bezpieczeństwo zewnętrzne, jak i wewnętrzne przedsiębiorstwa. Zagadnienia bezpiecznego przedsiębiorstwa obejmują kwestie takie jak: strategia przedsiębiorstwa, internacjonalizacja i globalizacja, ład korporacyjny, budowanie odpornych łańcuchów dostaw, zarządzanie kapitałem ludzkim, środowisko, zrównoważony rozwój, kwestie związane z cyberbezpieczeństwem, bezpieczeństwem dostaw i bezpieczeństwem konsumentów. 

Zapraszamy do przygotowania rozdziałów w monografii, których przedmiotem będą rozważania teoretyczne i prezentacja wyników badań dotyczących różnych aspektów przedsiębiorstwa bezpiecznego.

PUBLIKACJA I WYMOGI EDYTORSKIE

Referaty przesłane na konferencję (w języku polskim lub angielskim), po pozytywnym zaopiniowaniu przez recenzentów, zostaną opublikowane w monografii naukowej wydanej przez Oficynę Wydawniczą SGH. Referaty należy przesyłać na adres: tomasz.gigol@sgh.waw.pl

Objętość referatu (referaty należy składać w systemie APA Lin) łącznie ze streszczeniem w języku polskim powinna wynosić ok. 0,5 arkusza wydawniczego 20 tys. znaków wraz ze spacjami. Szczegółowe wymogi formalne i edytorskie oraz bieżące informacje na temat konferencji znajdują się pod adresem: 

https://www.sgh.waw.pl/sites/sgh.waw.pl/files/2021-08/procedury-wydawnicze-zasady-wspolpracy-oficyna-wydawnicza-sgh-bibliografia-przypisy-zrodlowe.pdf

ORGANIZATORZY

Instytut Zarządzania

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Al. Niepodległości 162

02-554 Warszawa

Tel.: (22) 564 86 10; (22) 564 85 00

e-mail: beata.chelstowska@sgh.waw.pl

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Zgłoszenie udziału w konferencji: do 31 stycznia 2026 r.

Nadesłanie referatu: do 15 lutego 2026 r.

Dokonanie opłaty konferencyjnej: do 31 stycznia 2026 r.

Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej: https://forms.office.com/e/kWZ389bH04  

Pełny koszt uczestnictwa wynosi: 2450 zł (w pokoju dwuosobowym); dopłata do pokoju jednoosobowego 350 zł. Uczestnictwo w Konferencji bez noclegu 2000 zł.

Opłata obejmuje:

  • jeden nocleg z wyżywieniem, 

  • opublikowanie artykułu,

  • materiały konferencyjne.

Opłatę należy wnieść na konto:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

09 1240 1040 1111 0010 7521 7593

z dopiskiem „nazwisko i imię uczestnika” oraz nazwę Konferencji „Przedsiębiorstwo bezpieczne”.

 

KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI

dr Tomasz Gigol – przewodniczący

dr hab. Barbara Bojewska, prof. SGH

dr hab. Adrian Lubowiecki-Vikuk, prof. SGH

dr Kamila Grzesiak

dr Dominik Ludwiczyński

dr Anna Krejner-Nowecka

dr Joanna Tabor-Błażewicz

mgr Beata Chełstowska    

mgr Dorota Kępka

ulotka do pobrania: 

Knowledge Management (KM) Conference 2024

Knowledge Management (KM) Conference 2024

We would like to invite you to participate in the Knowledge Management (KM) Conference 2024 (KM2024#SGH), which will be hosted by SGH Warsaw School of Economics, Warsaw, Poland on 3 July - 6 July 2024.

The KM 2024 will provide a showcase for the latest applied research and industry cases in topics that focus on knowledge management, cybersecurity, learning, and information technology, as well as how they are used to improve and sustain quality in organizations. You are invited to share your research and/or industry cases on the conference themes with fellow scholars and professionals attending the KM2024 International Conference. Papers covering related academic, technical, and practitioner issues are also encouraged. Review the Author’s Guidelines and submit a paper, abstract, and/or industry talk/panel via: https://www.iiakm.org/conference/KM2024/index.php (See side navigation)

Important Dates/Deadlines:
•    Submission deadline of complete papers or extended abstracts: March 10, 2024
•    Reviews and responses to authors: April 14, 2024
•    Submission of the final version of accepted papers or abstracts: May 10, 2024

What to Submit:
•    Full research papers (including work-in-progress or doctoral dissertation research drafts)
•    Extended abstracts or short papers
•    Industry, practitioners, or panel presentations/papers/extended abstracts

All submissions are double-blind refereed. See submission requirements at https://www.iiakm.org/conference/ - “Author’s Guidelines”.

High-marked papers will be fast-tracked for publication in the Online Journal of Applied Knowledge Management (OJAKM - ISSN 2325-4688) and Emerald’s Journal of Information and Computer Security (ICS - ISSN 2056-4961). Other papers and abstracts will be published in the Conference Proceedings.

Conference Registration Fee (in-person only)
•    Conference (in-person) Early registration (on or before April 24, 2023), €395
•    Conference (in-person) Late registration (after April 24, 2023), €445

Contact Information:
Program Co-Chairs:
Melissa Carlton, Lindsey Wilson College, USA, carltonm@lindsey.edu
Meir Russ, University of Wisconsin - Green Bay, USA, editor.ojakm@iiakm.org   
Molly Cooper, Ferris State University, USA, MollyCooper@ferris.edu 

Conference Co-Chairs:
Celina Sołek-Borowska, Warsaw School of Economics, Poland, csolek@sgh.waw.pl  
Patryk Dziurski, Warsaw School of Economics, Poland, pdziur@sgh.waw.pl 
 

BAROMETR SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO KONSUMENTA edycja IV - 8 marca 2024r. 

Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta ”

Sympozjum było poświęcone prezentacji wyników 4 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem postrzeganym z perspektywy badawczej i praktycznej. Sympozjum odbyło się w piątek 8 marca 2024 roku o godz. 11.00 w formie online poprzez platformę MS TEAMS.

Uczestnictwo w Sympozjum było bezpłatne. 

 

 8 marca 2024r. w godzinach 11.00-14.30 

Link do Barometru: 
Dokument
 
BAROMETR SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO KONSUMENTA edycja V - 14 marca 205r. 

Serdecznie zapraszamy na 24 Sympozjum Instytutu Zarządzania z cyklu „Współczesne problemy zarządzania” 

pt. „Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta”.

 

Sympozjum będzie poświęcone prezentacji wyników 5 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem w wymiarze ekonomicznym, społecznym i środowiskowym. Sympozjum rozpocznie się w piątek 14 marca 2025 roku o godz. 10.30 w formie online poprzez platformę MS TEAMS.

 

Uczestnictwo w Sympozjum jest bezpłatne. Serdecznie zapraszamy do rejestracji pod linkiem: https://forms.office.com/e/XZktyyH2jyOsobom zarejestrowanym prześlemy link do spotkania w terminie późniejszym.

Dyrektor Instytutu Zarządzania                               

dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH

Kierownik Katedr Badań Zachowań Konsumentów

dr hab. Małgorzata Twardzik, prof. SGH

Microsoft Teams 

Dołącz do spotkania teraz

RAPORT: 

Dokument

Program Sympozjum:

 

 

 

.