Prowadził kampanie reklamowe oraz procesy wdrożeniowe w dużych agencjach mediowych (Publicis Groupe, Kinesso), a także odpowiadał za rozwój biznesu na rynkach europejskich w Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart Adserver (obecnie Equativ) oraz YOC. Od 2023 odpowiedzialny za marketing i rozwój produktu w polskim startupie technologicznym Proxi.cloud. Prowadził szkolenia z marketingu mobilnego jako trener Dimaq. Występował na takich konferencjach jak: IAB HowTo, Mobile Trends, Symplatform, iCEE Fest, IAB Forum Bulgaria, Digital Day, Internet Hungary
Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze wykorzystania danych i nowych technologii w komunikacji marketingowej. W działalności zawodowej zajmował się m.in. reklamą programmatic, analityką internetową i planowaniem kampanii reklamowych oraz rozwojem produktów reklamowych.
KONTAKT
KONSULTACJE
WYKSZTAŁCENIE
- doktor nauk społecznych w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości, Uniwersytet Łódzki
- magister zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- magister archeologii, Uniwersytet Warszawski
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
- 10.2023 - obecnie - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Adiunkt
- 08.2023 - obecnie – Proxi.cloud – Marketing and Product Manager
- 03.2023 - 07.2023 – Matterkind (Kinesso) – Marketplace Associate Director
- 07.2022 – 02.2023 – YOC AG – Platform Growth Manager
- 04.2022 – 02.2023 – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie – wykładowca na studiach zaocznych
- 10.2021 – 06.2022 – YOC Poland – Head of Programmatic and Publishers
- 07.2020 – 09.2021 – YOC Poland – Senior Programmatic Manager
- 02.2018 – 05.2020 – Waytogrow – Head of International Business Development
- 08.2017 – 01.2018 – Smart Adserver (Equativ) – Business Development Manager CEE
- 06.2016 - 07.2017 - Smart Adserver (Equativ) – Business Development Manager, Demand CEE
- 07.2015 - 06.2016 – Rubicon Project (Magnite) – Technical Account Manager
- 10.2014 - 06.2015 – Starcom (Publicis Groupe) – TAAG Specialist
- 01.2014 - 10.2014 - Starcom (Publicis Groupe) – Performance Planner
- 07.2013 - 12.2013 – Netsprint – Campaign Manager
- 11.2012 – 06.2013 – Netsprint – Junior SEM Specialist
PEŁNIONE FUNKCJE
- Wykładowca na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Karierą Muzyczną
- Wykładowca na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta
PROWADZONE ZAJĘCIA
- Jeden z współprowadzących Customer Behavior
- Jeden z współprowadzących Marketing
- Jeden z współprowadzących Marketing of Places
- Jeden z współprowadzących Postępowanie nabywców na rynku
ZAINTERESOWANIA NAUKOWE
- Digital Marketing
- Data-Driven Marketing
- Platformy wielostronne
- Sztuczna inteligencja w biznesie
- Zarządzanie marką
- Antropologia kulturowa i antropologia organizacji
UDZIAŁ W BADANIACH NAUKOWYCH
- 2022/2023 – członek zespołu badawczego realizującego projekt „Metawersum zrównoważonego rozwoju” w SGH w Warszawie
UDZIAŁ W KONFERENCJACH NAUKOWYCH
- Symplatform 4 w Nantes 09.2023 - The ecosystem of programmatic advertising as a multi-sided platform. An evolutionary perspective, Doligalski T., Sarna N.
- Platformy Cyfrowe, SGH w Warszawie, 12.2022 – Reklama programmatic jako platforma wielostronna, Doligalski T., Sarna N.
PUBLIKACJE
- N. Sarna, Nowe technologie a ewolucja koncepcji marketingu – obecny stan wiedzy i kierunki zmian, Marketing i rynek 4/2018, 2018, s. 486-494
- N. Sarna, Nowe technologie a zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie – stan wiedzy i kierunki zmian, Zarządzanie i finanse, nr 4, cz. 2, 2018, s. 209-222
- N. Sarna, Model Programmatic Buying a efektywność i skuteczność reklamy internetowej, Przegląd nauk ekonomicznych, nr XXXII, 2019, s. 55-66
- N. Sarna, Skuteczność i efektywność reklamy internetowej a specyfika środowiska wirtualnego – nowe podejście do modelu pomiaru, Przedsiębiorczość i zarządzanie, tom XX, zeszyt 8, 2019, s. 161-173
- R. Kozielski, N. Sarna, The Role of Technology in Building a Competitive Advantage - Programmatic Buying and Its Impact on the Competitiveness of an Organization, Folia Oeconomica Stetinensia, vol. 20, iss. 2, 2020, 216-229
ZAINTERESOWANIA POZANAUKOWE
Sport, muzyka, literatura współczesna, archeologia
