Studia Podyplomowe Ład Korporacyjny i ESG dla Członków Rad Nadzorczych

Studia Podyplomowe Ład Korporacyjny i ESG dla Członków Rad Nadzorczych mają na celu przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności świadczenia usług dla członków rad nadzorczych (CRN).

Atuty kierunku
Świecąca żarówka na dłoni ikona

PRAKTYCZNA WIEDZA – praktyczne zajęcia jako źródło wzorcowych praktyk zarządczych

Współpraca okona

UNIKALNE PARTNERSTWO – studia współorganizowane przez SGH i portal NadzórKorporacyjny.pl

Mówienie i pisanie ikona

Wygodna forma – studia hybrydowe łączące zajęcia stacjonarne i online

Dlaczego warto?

  • Program studiów tworzony jest w partnerstwie z portalem NadzórKorporacyjny.pl, którego misją jest promowanie profesjonalnego ładu korporacyjnego i nadzoru właścicielskiego.
  • Dzięki tej unikalnej współpracy słuchacze i słuchaczki uzyskują dostęp do najnowszych osiągnięć nauki oraz praktyki w obszarze ładu korporacyjnego.
  • Studia przygotowują do podejmowania decyzji zarządczych i nadzorczych w przedsiębiorstwach z uwzględnieniem właściwej równowagi pomiędzy różnymi grupami interesariuszy.
  • Program oferuje kompleksowe spojrzenie na funkcjonowanie przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem kwestii ESG.
  • Zdecydowana większość zajęć ma charakter praktyczny – opierają się na analizach przypadków, pracy warsztatowej i symulacjach.
  • W realizację programu zaangażowani są wybitni specjaliści z branży, w tym członkowie i członkinie rad nadzorczych, eksperci i ekspertki z dziedziny prawa, ekonomii, finansów i rachunkowości oraz ESG.
  • Celem studiów jest także aktywne zaangażowanie uczestników i wykładowców w tworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń w trakcie studiów, ale także i po ich zakończeniu.

 

Czy dla mnie?

Studia Podyplomowe Ład Korporacyjny i ESG dla Członków Rad Nadzorczych skierowane są do szerokiego grona osób zainteresowanych nadzorem korporacyjnym zarówno z sektora prywatnego, jak i komunalnego, a także spółek z udziałem Skarbu Państwa. Na studia zapraszamy w szczególności:

  • kandydatów/kandydatek do rad nadzorczych spółek prawa handlowego,
  • aktywnych członków/członkiń rad nadzorczych spółek prawa handlowego,
  • właścicieli firm i członków kadry zarządzającej,
  • pracowników nadzoru korporacyjnego,
  • menedżerów ds. compliance,
  • kierowników biur zarządu i osoby zawodowo zajmujące się obsługą władz spółek.

Rekomendacje

Tradycyjnie ład korporacyjny koncentrował się na relacjach między akcjonariuszami a zarządem. W dzisiejszych czasach chodzi jednak o znacznie więcej. Zadania rady wykraczają daleko poza nadzór, obejmując aktywny udział w podejmowaniu najważniejszych decyzji strategicznych przedsiębiorstwa. Skuteczna rada nadzorcza działa niczym „amortyzator” dla wszystkich interesariuszy spółki, odgrywając kluczową rolę w kreowaniu jej wartości. Skuteczna rada nadzorcza potrzebuje pełnych profesjonalizmu, pasji i zaangażowania liderów. Naszą ambicją jest ich kształtowanie.

Maria Roszkowska-Menkes & Piotr Rybicki

Program

Blok I. Wprowadzenie do zagadnień ładu korporacyjnego

  • Ład korporacyjny – teoria i dobre praktyki
  • ESG – strategia, raportowanie, ocena
  • Rynek kapitałowy a corporate governance

Blok II. Uwarunkowania prawne funkcjonowania rad nadzorczych

  • Wybrane zagadnienia prawa
  • Kodeks Spółek Handlowych z perspektywy CRN
  • Odpowiedzialność karna i cywilna CRN

Blok III. Sprawozdawczość i analiza finansowa

  • Analiza finansowa i czytanie sprawozdań finansowych
  • Badanie sprawozdań finansowych

Blok IV. Funkcjonowanie i zadania rady nadzorczej

  • Funkcjonowanie komitetów rady nadzorczej, w tym komitetu audytu
  • Audyt i kontrola wewnętrzna, zarządzanie ryzykiem, compliance
  • Współpraca z zarządem i biegłym rewidentem
  • Rada nadzorcza w spółce komunalnej i spółce z udziałem Skarbu Państwa
  • Symulacja posiedzenia rady nadzorczej
  • Trening umiejętności miękkich

Blok V. Podsumowanie programu

  • Wykład podsumowujący
  • Seminarium końcowe

Razem 160 godzin dydaktycznych.

Kierownik studiów

dr Maria Roszkowska-Menkes
Katedra Teorii Zarządzania, adiunkt

Doktor Nauk Ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Od początku kariery naukowej związana z Katedrą Teorii Zarządzania w SGH w Warszawie. Wykładowczyni w Tilburg University i Solvay Brussels School – Economics & Management. W pracy badawczej i dydaktycznej specjalizuje się w problematyce zrównoważonego biznesu, w szczególności w odniesieniu do zarządzania strategicznego i nadzoru korporacyjnego.

Stypendystka Fundacji Kościuszkowskiej (2021/2022), visiting scholar na Uniwersytecie Michigan i w Anwterpii, laureatka Nagrody Rektora SGH za osiągnięcia dydaktyczne (2020) i naukowe (2015), absolwentka CEEMAN’s International Management Teachers Academy (2016). Wykładowczyni programów MBA–SGH i Canadian Executive MBA. Trenerka i wykładowczyni na szkoleniach i studiach podyplomowych z zakresu zrównoważonego biznesu. Wcześniej związana z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, gdzie pełniła funkcję koordynatorki ds. promocji i portalu.

Wykładowcy

wykladowca studia podyplomowe
dr Maria Roszkowska-Menkes

Kierownik studiów. Doktor Nauk Ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Od początku kariery naukowej związana z Katedrą Teorii Zarządzania w SGH w Warszawie. Wykładowczyni w Tilburg University i Solvay Brussels School – Economics & Management. W pracy badawczej i dydaktycznej specjalizuje się w problematyce zrównoważonego biznesu, w szczególności w odniesieniu do zarządzania strategicznego i nadzoru korporacyjnego.

Stypendystka Fundacji Kościuszkowskiej (2021/2022), visiting scholar na Uniwersytecie Michigan i w Anwterpii, laureatka Nagrody Rektora SGH za osiągnięcia dydaktyczne (2020) i naukowe (2015), absolwentka CEEMAN’s International Management Teachers Academy (2016). Wykładowczyni programów MBA–SGH i Canadian Executive MBA. Trenerka i wykładowczyni na szkoleniach i studiach podyplomowych z zakresu komunikacji i zrównoważonego biznesu. Wcześniej związana z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, gdzie pełniła funkcję koordynatorki ds. promocji i portalu.
wykladowca studia podyplomowe
Piotr Rybicki

Od ponad 20 lat związany z rynkiem kapitałowym. Aktywny członek rad nadzorczych i komitetów audytów w spółkach rodzinnych i prywatnych, notowanych na giełdzie papierów wartościowych, czy też z udziałem Skarbu Państwa oraz spółek komunalnych. Praktyk zarządzania finansami.

Biegły rewident. Członek stowarzyszeń i organizacji biznesowych, m.in. wieloletni wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, Członek Kapituły Nagrody Dyrektor Finansowy Roku. Autor licznych publikacji, analiz branżowych i komentarzy medialnych z obszarów zarządzania, finansów, rachunkowości i nadzoru właścicielskiego. Wykładowca specjalistycznych kursów i szkoleń z finansów i rachunkowości, a także ekspert na kursach przygotowawczych do egzaminu na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Panelista kluczowych branżowych konferencji i spotkań biznesowych i związanych z rynkiem kapitałowym. Inicjator oraz współorganizator największego w Polsce projektu propagującego standardy właścicielskie – „Konferencja Rada Nadzorcza” i corocznego wyróżnienia „Człowiek Corporate Governance”. Fundator i ekspert portalu NadzorKorporacyjny.pl.
wykladowca studia podyplomowe
prof. dr hab. Maria Aluchna

Maria Aluchna jest profesorem zarządzania, kierownikiem Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przewodniczącą Rady Naukowej dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w zagadnieniach ładu korporacyjnego, zarządzania strategicznego i społecznej odpowiedzialności biznesu.

wykladowca studia podyplomowe
dr Dominika Bosek–Rak

Adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (praca doktorska pt. Zaangażowanie inwestorów instytucjonalnych w nadzór w spółkach giełdowych). Absolwentka stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w czasie których odbyła m.in. staż badawczy na Uniwersytecie w Mainz (stypendium DAAD) oraz kilkukrotnie realizowała badania naukowe w ramach programu Badań Młodych Naukowców KZiF.

Ukończyła studia magisterskie i licencjackie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek Finanse i Rachunkowość) oraz program CEMS Master’s in International Management. Uczestniczka programów wymiany studenckiej w Kanadzie (St. Francis Xavier University) oraz w Portugalii (Nova School of Business and Economics). W czasie studiów odbyła szereg praktyk w instytucjach finansowych w Polsce i zagranicą (m.in. w Deutsche Banku we Frankfurcie). Od 2013 roku pracuje w Accenture, w dziale Accenture Research, gdzie zajmuje się przygotowywaniem opracowań dotyczących rynku bankowego, w tym strategii, innowacyjności oraz cyfryzacji tego sektora, a także analizami rynku płatności. Biegle posługuje się jezykiem angielskim i niemieckim.
wykładowca studia podyplomowe
Marcin Dublaszewski

Ma ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe związane z audytem i kontrolą wewnętrzną w sektorze rządowym, samorządowym jak i w spółkach prawa handlowego. Tworzył funkcję audytu w wielu podmiotach publicznych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego na kilku polskich uniwersytetach, autor publikacji z zakresu audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem oraz kontroli zarządczej.

Prowadzący kursy z zakresu audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem i kontroli zarządczej dla wielu instytucji w Polsce. Jako audytor wewnętrzny zrealizował wiele projektów z zakresu oceny i doradztwa procesów zarządzania ryzykiem oraz wdrażania kontroli zarządczej. Realizował projekty z obszaru nadzoru właścicielskiego w spółkach związanych z podmiotami publicznymi. Koordynator projektów dotyczących oceny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w oparciu m.in. o normę ISO 27001. Przez 4 lata członek Panelu Audytu w European Union Agency for Law Enforcement Training CEPOL. Trener i wdrożeniowiec z zakresu systemów informowania o nieprawidłowościach oraz ochrony sygnalistów. Biegły sądowy z zakresu nadużyć w sektorze publicznym. Prowadzi niezależną praktykę audytorką Audyt – Szkolenia – Doradztwo Marcin Dublaszewski, członek zarządu SafeID sp.zo.o. w której odpowiada za projekty z zakresu whistleblowingu, audytów cyberbezpieczeństwa oraz doradztwa w tym zakresie. Certyfikowany trener audytu Ministerstwa Finansów, posiadacz kwalifikacji CIA, CGAP, CRMA, QVal oraz Ministra Finansów (nr 867/2004). Posiadacz desygnacji Approved Whistleblowing Officer oraz Certified in Cybersecurity Certification.
dr Anna Grochowska–Wasilewska

Doktor nauk prawnych. Specjalizuje się w reprezentacji klientów w sprawach karnych gospodarczych i karnych skarbowych. Doradza klientom korporacyjnym w zakresie compliance, a także w ich bieżącej działalności gospodarczej. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu odpowiedzialności odszkodowawczej, nieuczciwej konkurencji oraz sporów korporacyjnych.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (summa cum laude). Łączy wykonywanie zawodu adwokata z pracą naukową i dydaktyczną. Adiunkt w Zakładzie Postępowania Karnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, na którym obroniła z wyróżnieniem rozprawę doktorską pt. „Zakład ubezpieczeń jako podmiot uważany za pokrzywdzonego w procesie karnym”. Posiada certyfikat Approved Compliance Officer. W latach 2021–2023 pełniła funkcję Zastępcy Rzecznika Dyscyplinarnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. W latach 2021–2022 była członkiem International Fraud Group. Przed dołączeniem do Kancelarii była współliderką zespołu postępowań karno–gospodarczych w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii.
wykładowca studia podyplomowe
dr hab. Marcin Menkes, prof SGH

Profesor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (SGH), gdzie założył również studia podyplomowe Prawo i Ekonomia Rynku Kapitałowego oraz Prawo i Ekonomia dla Radców Prawnych. Odbył staże naukowe na najlepszych uniwersytetach we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Od ponad 10 lat łączy pracę akademicką z doradztwem w zakresie prawa i polityki zagranicznej. Obecnie pracuje jako Of Counsel w kancelarii Queritius. Jego zainteresowania zawodowe obejmują arbitraż inwestycyjny, międzynarodowe kwestie monetarne i finansowe, restrukturyzację długu państwowego, immunitety państwowe i sankcje gospodarcze. Prof. Menkes opublikował cztery książki, ponad 100 artykułów naukowych i ponad 1000 wpisów na blogach, artykułów prasowych itp. Regularnie występuje na międzynarodowych konferencjach i w mediach publicznych.

 

wykladowca studia podyplomowe
dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH

Profesor w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations.

Jest on także kierownikiem programu MBA–SGH (program Executive MBA w SGH, jeden z dwóch najlepszych programów MBA w regionie Europy Środkowo–Wschodniej według rankingu Eduniversal z 2015 roku) oraz kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH. Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma ok. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowo–szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO – United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Hewlett–Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów.
wykladowca studia podyplomowe
dr Filip Ostrowski

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk prawnych. Absolwent prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim, na której to uczelni obronił również doktorat z prawa gospodarczego prywatnego (na podstawie rozprawy poświęconej ładowi korporacyjnemu w spółkach Skarbu Państwa). Ukończył również prawo i zarządzanie na Uniwersytecie w Aberdeen w Wielkiej Brytanii.

Doświadczenie zawodowe zdobył pracując dla warszawskiego biura międzynarodowej kancelarii prawnej, następnie był zatrudniony na stanowisku menadżerskim w jednej z największych spółek energetycznych w kraju oraz na wyższym stanowisku w służbie cywilnej. Posiada doświadczenie w zarządach i radach nadzorczych (w tym spółek z udziałem Skarbu Państwa).
wykladowca studia podyplomowe
dr Michał Rogatko

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (Wydział Handlu zagranicznego i studia doktoranckie) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (CSR). Ukończył również kursy w Stockholm School of Economics (zarządzanie) oraz w Churchill College w Cambridge (handel międzynarodowy).

Posiada ponad 20–letnie doświadczenie menedżerskie w sprzedaży, marketingu i komunikacji, również w zarządach spółek. Od ponad 10 lat zasiada w radach nadzorczych spółek giełdowych i niegiełdowych. Jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych i innych organizacji. Prowadzi zajęcia konwersatoryjne i wykłady z zarządzania strategicznego, analiz strategicznych, ESG i nadzoru korporacyjnego na Uniwersytecie Warszawskim i w Collegium Civitas.
dr Wiesław Rozłucki

Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (1970). Uzyskał stopień doktora w zakresie geografii ekonomicznej. W latach 1990–1994 był doradcą Ministra Finansów, dyrektorem Departamentu Rozwoju Rynku Kapitałowego w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych oraz członkiem Komisji Papierów Wartościowych. Pełnił funkcję prezesa zarządu GPW od jej założenia w 1991 r. przez 5 kadencji do 2006 r. Był również przewodniczącym rady nadzorczej Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych oraz członkiem władz Światowej Federacji Giełd i Federacji Giełd Europejskich. Jest aktywnie zaangażowany w ruch corporate governance w Polsce. Jest prezesem zarządu i przewodniczącym rady programowej Polskiego Instytutu Dyrektorów, jest członkiem rad nadzorczych spółek publicznych oraz prowadzi doradztwo strategiczne i finansowe.

wykładowca studia podyplomowe
dr Roman Seredyński

Biegły rewident, doktor nauk ekonomicznych w zakresie sprawozdawczości finansowej. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomii oraz Biznesu w Wiedniu – Executive Academy. Obecnie na stanowisku partnera zarządzającego grupą UHY ECA, która od wielu lat znajduje się na liście 10 największych firm audytorskich w Polsce.

Interesuje się również tematyką zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania strategicznego. Od 2022 roku jest przewodniczącym globalnej komisji ESG w ramach sieci firm audytorskich UHY International z siedzibą w Londynie. Autor licznych artykułów z zakresu audytu oraz sprawozdawczości finansowej. Od 2005 roku zaangażowany w prowadzenie szkoleń w obszarze szeroko rozumianej rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz umiejętności czytania informacji finansowych. Autor i współautor podręczników z zakresu polskich oraz międzynarodowych standardów rachunkowości (IFRS, US GAAP).
wykładowca studia podyplomowe
Przemysław Szmidt

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sporów cywilnych (gospodarczych), w tym w szczególności procesów w sprawach budowlanych, dotyczących nieuczciwej konkurencji, a także zabezpieczenia hipotecznego. Od początku działalności adwokackiej przedmiotem jego szczególnej uwagi i zainteresowania są procesy dotyczącymi odpowiedzialności członków zarządu w związku z niewypłacalnością spółki.

Autor uwzględnionej w całości skargi kasacyjnej obejmującej problematykę odpowiedzialności za zobowiązania sp. z o. o. będącej komplementariuszem spółki komandytowej. Członek reprezentacji Polski na Międzynarodowym Konkursie dla Aplikantów Themis 2009 w Lizbonie. We wrześniu 2010 roku zdał egzamin sędziowski. Przez okres ponad trzech lat był asystentem sędziego w sądach powszechnych okręgu poznańskiego, w wydziałach cywilnych i gospodarczym. Wcześniej odbył ponad roczny staż w kancelarii radcy prawnego w Poznaniu, nabywając doświadczenie w zakresie doradztwa prawnego podmiotów gospodarczych. Przez trzy lata prowadził warsztat planowania, strategii i research’u dla studentów prawa. Jest autorem kilku publikacji związanych z postępowaniem cywilnym i odpowiedzialnością cywilną piastunów organów spółek kapitałowych, redaktorem blogów: strategieprocesowe.pl oraz egzekucjaizabezpieczenia.pl
„ ”

Informacje techniczne

Studia zaplanowane są w trybie hybrydowym. Zajęcia zdalne będą odbywać się online z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams.

POBIERZ APLIKACJĘ MICROSOFT TEAMS

Aplikacja jest bezpłatna dla słuchaczy studiów podyplomowych SGH. Logowanie do aplikacji odbywa się za pośrednictwem kont SGH, które zostają nadane po przyjęciu na studia.  Dla całej edycji zostanie stworzony jeden zespół, aby słuchacze mogli utrzymywać ze sobą kontakt. Każde zajęcia będą prowadzone na osobnym kanale. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące zajęć (materiały, zadania, dyskusja) będą w jednym miejscu i będzie można do nich wracać podczas trwania studiów. 

Potrzebne będą: komputer stacjonarny, laptop lub urządzenie mobilne (tablet, smartfon) z systemami operacyjnymi iOS i Android, ewentualnie słuchawki (np. od smartfona, które zawierają wbudowany mikrofon) – poprawiają jakość słuchania wykładu i wypowiedzi słuchaczy podczas dyskusji. 

Jeśli mają Państwo jakieś wątpliwości dotyczące możliwości studiowania online, to zapraszamy na próbne zajęcia! W tym celu prosimy o kontakt z sekretarzem studiów.

Rekrutacja

Rekrutacja trwa – zapraszamy!

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument
  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:

  • aktywność na zajęciach,
  • pisemny egzamin końcowy obejmujący zakres merytoryczny studiów,
  • praca końcowa,
  • obrona pracy końcowej.

Harmonogram

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele 09:00-16:15, raz lub dwa razy w miesiącu.

Studia prowadzone są w formie hybrydowej: zajęcia w formie stacjonarnej i online.

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 8900 zł.

Możliwość wpłaty w dwóch ratach:

  • I rata – 5000 zł – płatna przy zapisie na studia,
  • II rata – 3900 zł – płatna do 28 lutego 2025 r.

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.

Kontakt

Sekretarz studiów
Magdalena Białobrzeska-Syta
tel.: +48 22 564 92 65
tel.: +48 573 950 228
e-mail: mbialo@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr Maria Roszkowska-Menkes
e-mail: msliz@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Kolegium Zarządzania i Finansów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Zarządzania i Finansów
Katedra Teorii Zarządzania

Pliki do pobrania:
Dokument
  • Studia hybrydowe
  • Zajęcia odbywają się w wybrane soboty i niedziele, w godz. 9:00-16:15.
  • Opłata za całość studiów: 8900 zł (możliwe raty).
Partner
kierownik studiów podyplomowych
Kierownik studiów

dr Maria Roszkowska-Menkes
e-mail: msliz@sgh.waw.pl

Sekretarz studiów

Magdalena Białobrzeska-Syta
tel.: +48 22 564 92 65
tel.: +48 573 950 228
e-mail: mbialo@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe