Zapraszamy do udziału w 24 Sympozjum Instytutu Zarządzania z cyklu „Współczesne problemy zarządzania” pt. „Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta”.
Sympozjum będzie poświęcone prezentacji wyników 5 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem w wymiarze ekonomicznym, społecznym i środowiskowym.
Uczestnictwo w Sympozjum jest bezpłatne. Osobom zarejestrowanym prześlemy link do spotkania.
Program sympozjum
10.30 – 10.45: Powitanie uczestników i otwarcie sympozjum
- dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH – Rektor SGH
- dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH – Przewodniczący Sympozjum Instytutu Zarządzania
- dr hab. Joanna Wielgórska-Leszczyńska, prof. SGH – Dziekan Kolegium Zarządzania i Finansów
- dr hab. Małgorzata Twardzik, prof. SGH – Kierownik Katedr Badań Zachowań Konsumentów
- prof. dr hab. Anna Dąbrowska – koordynator badania
10.45 – 11.30: 5. edycja Barometru Społeczna Odpowiedzialność Konsumenta
– prezentacja wyników badania
- dr Anita Szuszkiewicz – Metodologia badania i charakterystyka respondentów
- dr hab. Małgorzata Twardzik, prof. SGH – Wymiar ekonomiczny SOK
- prof. dr hab. Anna Dąbrowska – Wymiar społeczny SOK
- dr Anita Szuszkiewicz – Wymiar środowiskowy SOK
- prof. dr hab. Anna Dąbrowska – Podsumowanie wyników badania
11.30 –12.30: Komentarze ekspertów
- dr Daniel Kiewra – główny ekspert ds. klimatu i energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Edyta Kochlewska – Redaktor naczelna portalu DlaHandlu.pl
- Marek Marzec – założyciel i CEO Ewa-Bis sp. z o.o, IFS Business Development Consultant,
- Partner Respractica
- Blanka Mellova – koordynatorka #NestleDlaNauki oraz Kierownik ds. Żywienia i Zdrowia w Nestlé Polska.
- Piotr Minkina – Generali ESG
- Krzysztof Pławecki – Prezes Fundacji LexCultura
- Sebastian Tołwiński – Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji UPFIELD w regionie Europy Środkowej,
Wschodniej i Południowej - dr Paweł Jurowczyk – Strategy Business Director ABR SESTA
12.30 – 13.15: Dyskusja
13.15 – 13.30: Podsumowanie i zakończenie sympozjum
Online MS TEAMS
Instytut Zarządzania, Katedra Badań Zachowań Konsumentów