Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta

Data wydarzenia:
14.03.2025, 10:30 - 13:30

Zapraszamy do udziału w 24 Sympozjum Instytutu Zarządzania z cyklu „Współczesne problemy zarządzania” pt. „Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta”.

Sympozjum będzie poświęcone prezentacji wyników 5 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem w wymiarze ekonomicznym, społecznym i środowiskowym.

Uczestnictwo w Sympozjum jest bezpłatne. Osobom zarejestrowanym prześlemy link do spotkania.

Program sympozjum

10.30 – 10.45: Powitanie uczestników i otwarcie sympozjum

  • dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH – Rektor SGH
  • dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH – Przewodniczący Sympozjum Instytutu Zarządzania
  • dr hab. Joanna Wielgórska-Leszczyńska, prof. SGH – Dziekan Kolegium Zarządzania i Finansów
  • dr hab. Małgorzata Twardzik, prof. SGH – Kierownik Katedr Badań Zachowań Konsumentów
  • prof. dr hab. Anna Dąbrowska – koordynator badania
     

10.45 – 11.30: 5. edycja Barometru Społeczna Odpowiedzialność Konsumenta 
– prezentacja wyników badania 

  • dr Anita Szuszkiewicz – Metodologia badania i charakterystyka respondentów
  • dr hab. Małgorzata Twardzik, prof. SGH – Wymiar ekonomiczny SOK
  • prof. dr hab. Anna Dąbrowska – Wymiar społeczny SOK
  • dr Anita Szuszkiewicz – Wymiar środowiskowy SOK
  • prof. dr hab. Anna Dąbrowska – Podsumowanie wyników badania 
     

11.30 –12.30: Komentarze ekspertów 

  • dr Daniel Kiewra – główny ekspert ds. klimatu i energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Edyta Kochlewska – Redaktor naczelna portalu DlaHandlu.pl
  • Marek Marzec – założyciel i CEO Ewa-Bis sp. z o.o, IFS Business Development Consultant,
  • Partner Respractica
  • Blanka Mellova – koordynatorka #NestleDlaNauki oraz Kierownik ds. Żywienia i Zdrowia w Nestlé Polska.
  • Piotr Minkina – Generali ESG
  • Krzysztof Pławecki – Prezes Fundacji LexCultura
  • Sebastian Tołwiński – Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji UPFIELD w regionie Europy Środkowej, 
    Wschodniej i Południowej
  • dr Paweł Jurowczyk – Strategy Business Director ABR SESTA
     

12.30 – 13.15: Dyskusja

13.15 – 13.30: Podsumowanie i zakończenie sympozjum

Rodzaj wydarzenia:
sympozjum
Kategoria wydarzenia:
naukowe
Lokalizacja:

Online MS TEAMS

Organizator:

Instytut Zarządzania, Katedra Badań Zachowań Konsumentów

.