Studia Podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach

Studia Podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach mają na celu pokazanie znaczenia całego procesu komunikacji i powiązań pomiędzy jej elementami, by móc zaplanować strategię komunikacyjną i ją zrealizować w sposób maksymalnie efektywny. 

Atuty kierunku
Rozmowa ikona

Praktyczna wiedza – strategiczne podejście do budowania komunikacji

Żarówka z trybem ikona

Inspirujące zajęcia – oparte na warsztatach, case study i pracy z kamerą

mówca na tle ekranu ikona

Renomowana kadra – charyzmatyczni wykładowcy z praktyczną wiedzą

  • Studia uczą budowania strategii komunikacyjnej spójnej wobec różnych grup interesariuszy.
  • Zdecydowana większość zajęć ma charakter praktyczny – opierają się na pracy warsztatowej, analizach przypadków, a także pracy z kamerą. 
  • Celem studiów jest także jest jak najaktywniejsze zaangażowanie uczestników oraz stymulowanie wymiany wiedzy i doświadczeń w trakcie studiów, ale także i po ich zakończeniu.
  • W realizację programu studiów zaangażowani są wybitni specjaliści z branży – przedstawiciele agencji PR, dziennikarze, trenerzy biznesu, a także wykładowcy SGH posiadający wieloletnie doświadczenie praktyczne.
  • Na bieżąco obserwowane trendy rynkowe są odpowiednio uwzględniane w programie studiów, tak by zajęcia stanowiły prawdziwą inspirację.

Studia Podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach przeznaczone są dla osób zajmujących się PR-em i komunikacją w firmach, w szczególności dla: 

  • menedżerów i specjalistów ds. public relations czy komunikacji wewnętrznej,
  • menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku organizacji,
  • menedżerów i specjalistów ds. marketingu tworzących strategię marketingową,
  • brand menedżerów,
  • pracowników agencji PR doradzających klientom w budowie strategii PR,
  • pracowników działów marketingu, public relations i komunikacji,
  • jak również dla pracowników agencji PR czy dziennikarzy rozważających rozszerzenie swoich kwalifikacji.

PR to nie nauka – to praktyczna umiejętność, która w dzisiejszym zmiennym świecie szalonej konkurencji decyduje o sukcesie konkretnych organizacji, firm, ludzi. Naszą ambicją jest zainspirować Państwa do wykreowania takiego wizerunku Państwa organizacji, który zapewni jej sukces. Bowiem, jak powiedział Rockefeller: „Next to doing the right thing, the most important thing is to let people know you are doing the right thing”.

dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH
„Nie zawiodłam się. Nie wiem, jak udało się to organizatorom, ale studia wyposażyły mnie nie tylko w teorię, ale przede wszystkim w umiejętność myślenia PR-owego.”
Justyna Grzymała-Łuszcz, Assistant Editor, Media Service Zawada
  • Zajęcia w uczelni
  • Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w piątki 17:00–20:55 i w soboty 8:30–18:00.
  • Opłata za całość studiów: 7900 zł (możliwe raty).
     
Tomasz Serwański zdjęcie
Kierownik studiów

dr Tomasz Serwański
e-mail: tserwa@sgh.waw.pl

Sekretarz studiów

Magdalena Białobrzeska–Syta
e-mail: mbialo@sgh.waw.pl
tel.: +48 22 564 9265

Menu