Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Czy uważa Pan za sprawiedliwe przyznawanie bonusów osobom przychodzącym na wykład stacjonarnie? Te same bonusy nie dotyczą studentów uczestniczących w tych samych wykladach, w tym samym czasie, lecz online. Czy tak ma działać idea wykładów hybrydowych? Skoro uczelnia, a w tym poszczególni wykładowcy, zdecydowali się na prowadzenie wykładów hybrydowo, czemu nastepuje dyskryminacja osób online oraz umniejszanie wartości ich udziału w wykładzie? Pragnę podkreślić, że dochodzi do sytuacji, gdzie osoby uczestniczące stacjonarnie poza transmisją spotkania online dostają informacje o dostępie do materiałów od wykładowcy, których nie otrzymują osoby online. Również nagminne jest przeprowadzanie zapisów na zerówki jedynie dla osób obecnych stacjonarnie. Jestem głęboko rozczarowana tym trendem. Osoby online czują się karane za to, że korzystają z przywileju, który daje im SGH. Lista prowadzących stosujących te praktyki z semestru na semestr jest coraz dłuższa… Żeby nie uogólniać, chodzi z mojego doświadczenia o: ……
Odpowiedź:

Studenci uczestniczący w wykładach w sposób zdalny powinni być tak samo traktowani jak studenci uczestniczący stacjonarnie. Jednak zachęcam wszystkich studentów do uczestniczenia w wykładach stacjonarnie.

Data odpowiedzi: