Gość serwisu pisze:
Jego Magnificencjo, We wszystkich budynkach wciąż występują problemy z siecią Eduroam. Wcześniej zgłaszałem ten problem do Helpdesku, jednak nie przyniosło to żadnych rezultatów. Helpdesk twierdzi, że przyczyna leży po stronie użytkowników, choć z problemem tym borykają się wszyscy studenci SGH, co widać po liczbie prywatnych hotspotów wewnątrz budynków. Kiedy SGH podejmie działania w celu rozwiązania tego problemu? Zmagamy się z nim już od kilku lat.
Odpowiedź:

W wakacje został przeprowadzony audyt sieci wifi, który wskazał miejsca, gdzie należy dodać lub przenieść punkty dostępowe. W momencie pisania tej odpowiedzi do sieci było zalogowanych 1460 urządzeń studentów i 200 pracowników, transfer wahał się w okolicach 700 Mbps. Przy okazji chciałbym zauważyć, że uruchamianie własnych punktów dostępowych powoduje zmniejszenie dostępności pasma częstotliwości i w konsekwencji ogranicza dostępność Eduroam. Jeżeli użytkownikowi całkowicie nie działa Eduroam, nie może połączyć się z siecią, zapraszam do kontaktu z Helpdeskiem.

Data odpowiedzi: