Badania prowadzone w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości

Działalność naukowa Katedry Rynku, Marketingu i Jakości obejmuje prowadzenie badań naukowych, publikowanie wyników badań, promowanie doktorów, udział w konferencjach, sympozjach, zjazdach, seminariach itp.

Katedra Rynku, Marketingu i Jakości prowadzi badania naukowe dotyczące marketingu, funkcjonowania rynku oraz zarządzania jakością.

Zakres zainteresowań naukowych Katedry Rynku, Marketingu i Jakości obejmuje przede wszystkim zagadnienia dotyczące: strategii marketingowych, efektywności marketingu, zachowań nabywców, badań marketingowych, marketingu międzynarodowego, instrumentów marketingu, funkcjonowania rynku, a także kształtowania i oceny jakości wyrobów i usług.

Zainteresowania naukowe Zakładu Zarządzania Jakością obejmują przede wszystkim zagadnienia dotyczące: zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, rozwoju koncepcji Six Sigma, Kaizen i TQM, a także zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie.

 

.