dr hab. Mikołaj Pindelski, prof.SGH

Autor i kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą. Tworzy, organizuje i prowadzi na uczelniach kursy realizowane we współpracy z globalnymi firmami i organizacjami, takimi jak Mastercard, Santander Bank Polska, Kearney czy Jeronimo Martins. Zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji, startupów, fintechu, strategii wzrostu oraz rozwoju kompetencji menedżerskich potrzebnych w dużych strukturach globalnych.
Doradca i wykładowca w obszarze budowania modeli i struktur przychodowych, rozwoju kanałów dystrybucji, implementacji sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach, zarządzania procesowego, transformacji AI, rozwoju organizacji oraz ekspansji zagranicznych. Współpracował i współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami jako ekspert i doradca strategiczny.
W praktyce doradczej współtworzy firmę IMMOQEE, specjalizującą się w rozwoju struktur przychodowych i wykorzystaniu AI w zarządzaniu, oraz pełni funkcję członka Rady Strategicznej Galerii Inwestycyjnej 3U10, łączącej rynek sztuki z inwestowaniem alternatywnym. Współpracuje z renomowanymi uczelniami i instytucjami na całym świecie, m.in. z Tel Aviv University, Bar-Ilan University, University of the Free State (RPA), IMT (Indie) oraz Nottingham Trent University (Wielka Brytania).
Autor licznych publikacji naukowych, projektów badawczych i wdrożeniowych dotyczących AI i podejmowania decyzji, zarządzania sprzedażą, oraz rozwoju biznesu.
Prywatnie pasjonuje się rynkiem inwestycyjnym dzieł sztuki i handlem sztuką.

 

dr hab. Mikołaj Pindelski, prof.SGH
.