Program Ambasadorski polega na reprezentowaniu firmy w kręgach uczelnianych i budowaniu jej wizerunku.
Członkowie Klubu Partnerów SGH dają właśnie takie możliwości przez tworzenie ciekawych programów rozwojowych dla studentów. Firm, które chcą mieć swoich przedstawicieli w gronie studentów jest wiele, poniżej chcemy Wam pokazać jakie korzyści płyną z bycia Ambasadorem oraz które firmy z klubu warto zapytać o programy.
Naszym celem jest szerzenie wśród studentów wiedzy o możliwości zostania przedstawicielem firmy w kręgach uczelni, a także ułatwienie bezpośredniego kontaktu z obecnymi Ambasadorami studentom zainteresowanym objęciem tej funkcji.
Ambasadorzy roku akademickiego 2022/2023:
Dawid Baluch, II rok Globalny biznes
O mnie
Cześć, nazywam się Dawid i od października jestem ambasadorem firmy Deloitte. W wolnym czasie interesuje się sportem (przede wszystkim siatkówką), ale także polityką! W poprzednim semestrze byłem w kole organizacji AIESEC, ale też zorganizowałem dużo różnych projektów!
Dlaczego warto
Uważam, że warto być ambasadorem firmy Deloitte, ponieważ można poznać firmę od „podszewki”, poznać wspaniałych ludzi i zdobyć cenne doświadczenie, które wykorzysta się nie tylko w doświadczeniu zawodowym!
Martyna Glegoła, II rok Metody ilościowe
O mnie
Staram się jak najlepiej wykorzystywać okazje, które daje nam nasza uczelnia, dlatego jestem aktywnym członkiem AIESEC i SKNu Ekonomii Politycznej. Uważam, że działalność w organizacjach pozwala na poznanie świetnych ludzi, zdobyciu umiejętności, które ciężko zdobyć na sali wykładowej i rozwija Ciebie jako osobę.
Dlaczego warto
EY to świetna firma, która jest niesamowicie otwarta na młodych ludzi i tworzy wiele inicjatyw pomagających odnaleźć się studentom na rynku pracy. Wyjątkowo mnie to inspiruje, dlatego chciałam być pośrednikiem między moimi rówieśnikami a firmą, by budować kapitalne możliwości pracy dla mojego pokolenia. Dlatego nie bójcie się zapytać mnie o cokolwiek związanego z firmą EY, widzimy się na kampusie!
e-mail: martyna.glegola@gmail.com
Aleksandra Książak, II rok Finanse i rachunkowość
O mnie
Cześć, nazywam się Ola i jestem studentką II roku finansów i rachunkowości. Interesuję się różnymi rodzajami marketingu oraz koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu. W wolnym czasie lubię czytać i oglądać filmy.
Dlaczego warto
Program Ambasador Deloitte daje możliwość poznania biznesu od drugiej strony. Szkolenia, warsztaty oraz konsultacje z rekruterami pozwalają rozwijać zainteresowania oraz budować ścieżkę kariery jeszcze na studiach. Dodatkowo, to świetna okazja do poznania inspirujących ludzi oraz wzięcia udziału w wielu interesujących wydarzeniach.
Wojciech Pawłowski, II rok Finanse i rachunkowość
O mnie
Hejka! Nazywam się Wojciech Pawłowski i jestem studentem 2 roku - finanse i rachunkowość. W wolnych chwilach lubię pracować nad kondycją, lecz bez wątpienia ciekawy kryminał wciąga mnie o wiele bardziej niż kolejne kilometry na bieżni.
Dlaczego warto
Program ambasadorski daje mi wiele okazji do rozwoju osobistego, a także niezapomniane wspomnienia. Jako ambasador odpowiadam za promocję firmy, ofert pracy czy konkursów na naszej uczelni! W zamian poznaję firmę „od środka”, tworzę wyjątkową sieć kontaktów, biorę udział w profesjonalnych szkoleniach, a także otrzymuje mnóstwo przydatnych gadżetów! Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do mnie!
e-mail: wpawlowski@ambasadorkpmg.pl
Błażej Ulman, II rok Globalny biznes, Finanse i Zarządzanie
O mnie
Hej, nazywam się Błażej. Od października jestem ambasadorem ING Hubs Poland. przez całą moją moją przygodę z SGH jestem zaangażowany w SKN Spraw Zagranicznych. Poza stosunkami międzynarodowymi, interesuje sie muzyka z różnych zakątków świata oraz Azją, w szczególności Koreą.
Dlaczego warto?
Oprócz oczywiście poznania jak działa firma “od środka”, można się nauczyć wielu umiejętności jak pisanie postów na social media czy opowiadanie o czymś o czym nie ma się pojęcia. Najważniejsze, jednak dla mnie, jest to jak wielu ludzi dzięki programowi można poznać zarówno w firmie, jak i wśród studentów.
Program Ambasadorski w ING Hubs Poland
Karol Wiącek, II rok Globalny biznes
O mnie
Interesuję się fotografią, jestem osobą bardzo otwartą na nowe znajomości oraz doświadczenia. Uwielbiam spędzać czas z ludźmi oraz z nimi pracować, dlatego też podjąłem się roli koordynatora w projekcie Mosty Ekonomiczne. Angażuję się w wiele działalności w SGH i czerpię z tego ogromną satysfakcję.
Dlaczego warto
Warto być ambasadorem PZU, ponieważ jest to firma z długoletnią tradycją i określonymi wartościami. Sam program ambasadorki zapewnia masę szkoleń oraz warsztatów. Podczas rocznej kadencji można naprawdę wiele się nauczyć, ponieważ PZU to nie tylko ubezpieczenia, a bardzo rozbudowana struktura biznesu.
e-mail: karol.wiacek@ambasadorpzu.pl
Jakub Wojas, II rok Globalny biznes
O mnie
Interesuje się morsowaniem oraz zarówno kulturą skandynawską, jak i zwiedzaniem jej. W wolnych chwilach spotykam się ze znajomymi, a także aktywnie uczestniczę w projektach PwC lub Samorządu Studentów.
Dlaczego warto
Zostałem Influencerem PwC ze względu na fantastyczną atmosferę oraz szeroki wachlarz kursów i warsztatów prowadzonych przez pracowników, które pomogą mi w przyszłości lepiej odnaleźć się w firmie. Ponadto zapowiedzianych jest wiele wyjazdów integracyjnych, a w kolorze czerwonym wyglądam wyjątkowo dobrze!
e-mail: jakub.wojas@samorzadsgh.pl
Natalia Zaleśny, III rok Globalny biznes
O mnie
Cześć, jestem Natalia i w tym roku mam możliwość reprezentowania PwC w murach naszej uczelni. Oprócz tego możecie mnie kojarzyć z działalności przy projektach organizowanych przez CEMS Club Warsaw. Prywatnie w wolnym czasie dużo czytam i oglądam filmy animowane.
Dlaczego warto
Uważam, że warto spróbować swoich sił w byciu ambasadorem PwC ze względu na to, iż nie jest to jedynie dodatkowy wpis w CV – dostajecie możliwość brania udziału w dedykowanych szkoleniach i zjazdach dla wszystkich ambasadorów oraz zdobywacie doświadczenie z zakresu employer brandingu i social mediów. Oprócz tego, macie możliwość poznania pracowników firmy i dowiedzenia się o codzienności ich pracy w ramach pięciu obszarów biznesowych. Jeżeli macie jakiś ciekawy pomysł na projekt uczelniany bądź nową formę promocji PwC wśród studentów, możecie liczyć na wsparcie zespołu Employer Branding.
e-mail: nz109863@student.sgh.waw.pl
- Pozostali ambasadorzy
-
Jakub Guryn, III rok Finanse i Rachunkowość, JTI
Obraze-mail: jakguryn@gmail.com
Wiktoria Kaleta, III rok Metody ilościowe, Mondelēz
Obraze-mail: wk109548@student.sgh.waw.pl
Anna Waśniowska, II rok Finanse i Rachunkowość, Boston Consulting Group
OpisAnna Waśniowska, II rok Finanse i Rachunkowość, Boston Consulting Group
e-mail: amwasniowska@gmail.com
- Programy ambasadorskie
-
Centrum Współpracy z Biznesem
bud. G, pok. 149
al. Niepodległości 162
e-mail: klub.partnerow@sgh.waw.pl