Zespół autorów z Instytutu Bankowości SGH wydał dwa podręczniki akademickie na temat usług i produktów finansowych:
„Usługi i produkty finansowe dla klientów indywidualnych” pod redakcją dr hab. Jana Koleśnika, prof. SGH, w której przedstawione zostały najważniejsze usługi i produkty finansowe dla klientów indywidualnych, oferowane na polskim rynku finansowym głównie przez banki. Obok dobrze znanych usług i produktów, takich jak rachunki bankowe, lokaty i produkty rozliczeniowe, karty płatnicze i kredytowe oraz kredyty konsumenckie i mieszkaniowe znalazły się także mniej popularne np. leasing konsumencki, odwrócony kredyt hipoteczny, czy finansowanie społecznościowe.
https://sklep.sgh.waw.pl/pl/products/uslugi-i-produkty-finansowe-dla-klientow-indywidualnych-3785.html
„Usługi i produkty finansowe dla przedsiębiorstw” pod redakcją dr hab. Pawła Niedziółki, prof. SGH, w której przedstawione zostały produkty i usługi finansowe dla przedsiębiorstw oferowane przez banki komercyjne i spółdzielcze, domy maklerskie, firmy leasingowe i faktoringowe oraz firmy doradcze. Opisano instrumenty rozliczeniowe, służące pozyskaniu kapitału w banku, firmie leasingowej, firmie faktoringowej lub na rynku kapitałowym, dedykowane ochronie przed ryzykiem rynkowym i finansowaniu handlu, a także usługi wspierające rozwój firm w drodze fuzji i przejęć.
https://sklep.sgh.waw.pl/pl/products/uslugi-i-produkty-finansowe-dla-przedsiebiorstw-3775.html
Książki skierowane są przede wszystkim do studentów kierunków finansowych zarówno na studiach stopnia I i II, studiach podyplomowych oraz w szkołach doktorskich. Pozycją tą mogą zainteresować się także wszyscy klienci indywidualni korzystający z usług i produktów finansowych, chcący pozyskać dodatkową wiedzę i zrozumieć naturę oferowanych im usług.
![]() | ![]() |