O Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości

Katedra Rynku, Marketingu i Jakości prowadzi działalność naukową i dydaktyczną. Funkcjonuje w ramach Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Historia Katedry Rynku, Marketingu i Jakości obejmuje dzieje dwóch wcześniej działających jednostek organizacyjnych, którymi były Katedra Rynku i Marketingu oraz Katedra Zarządzania Jakością.

Początki Katedry Rynku i Marketingu wiążą się z powstaniem w 1984 r. Katedry Ekonomiki Rynku. W 1992 r. zmieniła ona nazwę na Katedrę Rynku i Marketingu.

W maju 2013 r. nazwa Katedry Rynku i Marketingu została zmieniona na Katedrę Rynku, Marketingu i Jakości. W tym samym czasie Katedra Zarządzania Jakością została przekształcona w Zakład Zarządzania Jakością działający w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości.

 

.