Publikacje pracowników Katedry Biznesu Międzynarodowego

  1. Witek-Hajduk, M.K. (2020), Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN: 978-83-8030-355-3.
  2. Napiórkowska, A. (2020), Społeczna odpowiedzialność sieci detalicznych. Determinanty, zakres działań i wpływ na wyniki, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN: 978-83-8030-411-6.
  3. (red.) Witek-Hajduk, M.K.; Mazur, J.; Sznajder, A.; Targański, B.; Wąsowicz-Zaborek, E.; Zaborek, P. (2019), Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN: 978-83-8030-266-2.
  4. Witek-Hajduk, M.K.; Cygler, J.; Sznajder, A.; Napiórkowska, A.; Napiórkowski, T.M. (2017), Manufacturer-retailer relationships. The context of business models, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN: 978-83-8030-172-6.
  5. Witek-Hajduk, M.K.; Cygler, J.; Sznajder, A.; Napiórkowska, A.; Napiórkowski, T.M​. (2016), Relacje między producentami a detalistami–kontekst modeli biznesu, PWN, ISBN: 978-83-01-19051-4.
.