W związku z trwającym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi tłumaczeń pisemnych z języka polskiego na języki obce oraz z języków obcych na język polski (nr ref. ACOZ.25.1.24.2025), w podziale na 3 części - usługi tłumaczeń administracyjnych, usługi tłumaczeń specjalistycznych/naukowych oraz usługi tłumaczeń wydawniczych, informujemy, że postępowanie jest obecnie na etapie badania i oceny ofert.
Do czasu rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umów prosimy o składanie wniosków w systemie Workflow w sposób „tradycyjny”, tj. poprzez wybór usługi tłumaczenia.
W przypadku dodatkowych pytań w sprawach tłumaczeń administracyjnych należy kontaktować się z sekretariatem kanclerza e-mail: sekretariat.kanclerza@sgh.waw.pl, tłumaczeń specjalistycznych/naukowych należy kontaktować z Działem Nauki e-mail: dna@sgh.waw.pl, a w sprawach tłumaczeń wydawniczych z Oficyną Wydawniczą e-mail: wydawnictwo@sgh.waw.pl.