Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Jesteś tu: Portal SGH > Polski > Aktualność

Absolwenci SGH laureatami konkursu Project Master 2018

2018-11-07 KZPr kategoria: informacja 

W konkursie Project Master 2018 na najlepsze prace z zakresu zarządzania projektami, organizowanym corocznie przez międzynarodowe stowarzyszenie specjalistów zarządzania projektami IPMA absolwenci SGH zdobyli nagrody i wyróżnienia.

W kategorii najlepszej pracy doktorskiej – zwyciężył dr Marcin Chomicz za pracę pt. „Znaczenie i rozwój kompetencji polskich kierowników projektów informatycznych”, której promotorem był prof. dr hab. Michał Trocki a promotorem pomocniczym dr hab. Paweł Wyrozębski prof. SGH.

W kategorii najlepszej pracy magisterskiej – zwyciężyła mgr Joanna Krzyszowska za pracę pt. „Kontrakty w zarządzaniu projektami”, której promotorem pracy był dr Mateusz Juchniewicz. 

Wyróżnione w tej kategorii zostały ponadto dwie prace:
  • mgr Moniki Maciejewskiej pt. „Analiza potrzeb interesariuszy PMO na podstawie studium przypadku przedsiębiorstwa XYZ”,
  • mgr Przemysława Plichty pt. „Analiza wykonalności projektu deweloperskiego w Warszawie”; obydwie wykonane pod kierunkiem prof. Pawła Wyrozębskiego.
W kategorii najlepszej pracy podyplomowej wyróżnione trzy prace: 

  • mgr Michała Frączyka pt. „Wykorzystanie modelów BIM w zarządzaniu kosztami i ryzykiem w projektach budowlanych” wykonana pod kierunkiem dra Emila Bukłahy, 
  • mgr Aleksandry Stasiak pt. „Risk assessment in planning of monoclonal antibody platform scale up from project management perspective” wykonana pod kierunkiem dra Mateusza Juchniewicza oraz 
  • mgr inż. Artura Wojtaszka pt. „Zarządzanie projektami w relacji inwestor-projektant-generalny wykonawca w obszarze mieszkaniowych inwestycji budowlanych” wykonana pod kierunkiem prof. dr hab. Michała Trockiego.

Opiekunowie nagrodzonych i wyróżnionych prac są pracownikami Katedry Zarządzania Projektami wchodzącej w skład Instytutu Zarządzania. Wręczenie nagród i dyplomów miało miejsce 7 listopada w trakcie seminarium PM Edukacja „Competence transformation”.

Więcej informacji

Archiwum