Klub Partnerów SGH

Klub Partnerów SGH powstał w 1998 roku jako wspólna inicjatywa zarówno polskich jak i międzynarodowych przedsiębiorstw oraz władz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Pani Rektor Profesor Janiny Jóźwiak.

Wszyscy członkowie klubu razem i każdy osobno, realizując swoje strategie biznesowe współpracują z SGH w minimum czterech obszarach: employer branding i rekrutacja, edukacja i nauka, wzmacnianie potencjału SGH oraz projekty społeczne.

Potrzebna jest wymiana informacji ze świata praktyki gospodarczej, ze świata biznesu a Szkołą Główną Handlową jako instytucją edukacyjną, (…) która dostosowuje profil absolwenta szkoły jeszcze doskonalej do potrzeb gospodarki. To służy firmom, które zatrudniają naszych absolwentów, to służy także naszym absolwentom w kształtowaniu ich karier zawodowych(…) Jednym z mierników jakości naszej pracy jest jakość absolwenta ale także ścieżka jego kariery, jak szybko on awansuje, jakie stanowiska zajmuje w praktyce gospodarczej… ​– prorektor SGH prof. Marian Geldner​, 1998 r.

Członkowie Klubu Partnerów SGH

Zbiór logotypów wszystkich partnerów biznesowych SGH
  • Accenture
  • Bank Millennium,
  • Bank Pekao S.A.​,
  • Biuro Informacji Kredytowej S.A.,
  • Citi,
  • DB Schenker​,
  • Deloitte,
  • Dentons,
  • EY Polska,
  • GE HealthCare
  • Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie,
  • Google,
  • Grupa LUX MED​,
  • Henkel,
  • H&M Group,
  • ING Bank Śląski,
  • Kearney
  • KGHM Polska Miedź S.A.,
  • KPMG,
  • Lindt & Sprüngli,
  • L’Oréal,
  • Makarony Polskie S.A​.,
  • MAKRO Cash and Carry Polska S.A., 
  • Mastercard,
  • mBank S.A.
  • McKinsey & Company,
  • Microsoft,
  • PRESS GLASS Sp. z o.o.,
  • Procter and Gamble,
  • PKO Bank Polski,
  • Point 72,
  • Polpharma,
  • PwC​,
  • PZU,
  • Samsung Electronics Polska,
  • Sandoz Polska Sp. z o.o.,
  • Santander Bank Polska S.A.,
  • SAS Software,
  • Software AG Polska Sp. z o.o.,
  • TPA Poland,
  • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Wzmacnianie potencjału SGH

Jednym z elementów strategii współpracy z biznesem jest wzmacnianie potencjału uczelni, wspólne dążenie do umacniania pozycji SGH jako wiodącej uczelni ekonomicznej. 

  • Rada Klubu Partnerów SGH
  • Wspieranie kadry dydaktycznej
  • Inwestycje w infrastrukturę uczelni
Employer branding i rekrutacja

Wspieranie partnerów w zakresie realizacji strategii employer brandingu oraz rekrutacji to jeden z filarów współpracy w ramach Klubu Partnerów SGH.

Obszary działań:

  • ​promocja programów stażowych i praktyk,
  • wydarzenia rekrutacyjne,
  • warsztaty i spotkania,
  • konferencje, udział w wydarzeniach SGH.
Edukacja i nauka

Łącząc praktyczne doświadczenie z teorią zapraszamy naszych partnerów by mogli pokazywać studentom i studentkom SGH jak właściwie wykorzystać zdobyta wiedzę i umiejętności oraz przekuć je na swój sukces.​​

Obszary działań:

  • ​wspólna realizacja przedmiotów,
  • tematy prac dyplomowych,
  • badania naukowe​,
  • wizyty studyjne.
Projekty społeczne

Społeczna odpowiedzialność uczelni jest nieodłącznym elementem jej strategii. Działania w tym zakresie realizowane wraz z partnerami zarówno te mniejsze jak i te większe, te dedykowane społeczności akademickiej ale i nie tylko, to raptem część działań wpisujących się w założenia podpisanej przez SGH Deklaracji Społecznej Odpowiedzialności Uczelni.

Centrum Współpracy z Biznesem
bud. G, pok. 149
al. Niepodległości 162
e-mail: klub.partnerow@sgh.waw.pl